לא קרה לי, אבל...
חשוב לבחון באופן מפוכח אם ההתעלמות נובעת ממניעים לא ענייניים של הכתב, או שהבעיה נעוצה ברלוונטיות התכנים שאנו מספקים לו. אם אנו סבורים שלכתב אכן "יש משהו נגדנו", כדאי להבין למה - האם הוא רוחש טינה למשרד? האם הוא רוחש טינה ללקוח הספציפי? כדאי לנסות להיפגש עם הכתב, שמכיר אותנו בעיקר כטקסט על הצג וקול בטלפון. להידבר עימו, להבין אילו סיפורים מעניינים אותו והאם הוא נושא מטען כלשהו כלפי המשרד או הלקוח. ואם גם זה לא עוזר - אפשר לדבר עם העורך... חשוב לזכור שבין יועץ התקשורת לכתב שוררים יחסי גומלין, ושבבוא העת הוא עשוי להזדקק לך. מה דעתך?