מה אתם עושים?

נעמי של

New member
מה אתם עושים?

הילדה (בגיל ההתבגרות) רוצה יומן לבית הספר. היומן הוא מותג (עם ציור של פו הדב). מחירו בסביבות 40 ש"ח. האם לקנות לה אותו? אישית אני נגד ניצול ההורים שצריכים לקנות מוצרים יקרים בגלל המומג. נראה לי גם שהיא לא יותר מידי משתמשת ביומן (לדבריה - לפעמים). היא לא בזבזנית מטבעה ובדרך כלל אין לה יותר מידי דרישות. האם הייתם קונים את היומן או לא? עלי לציין שאצלינו בבית לא נהוג לתת דמי כיס כך שאני לא יכולה להגיד לה - תקני מהכסף כיס. מה הייתן עושות?
 
כיוון שהיא אינה בזבזנית

ובדרך כלל אין לה דרישות- הייתי מפנקת אותה ביומן כזה . אבל אולי "תצמידי" את הקנייה לארוע מסוים וזו תהייה המתנה- למשל, מתנה לראש השנה (למרות שזה חודש אחרי תחילת הלימודים),או מתנה לשנת הלימודים החדשה, אני גם נגד מיסחור וסיחרור ההורים ואצלינו יהיו מחברות חומות לבית הספר אבל התיק הוא עם דמות ממותגת- אי אפשר כל הזמן "להקריב" את הילדים במילחמות שלנו.
 

לורליי43

New member
גם לדעתי- לפנק אותה

בגלל שאינה בזבזנית ולהגדיר את זה כמשהו חד פעמי- לכבוד תחילת השנה החדשה. גם אנחנו מפנקים את הילדים לקראת השנה החדשה, נותן הרגשה טובה להתחלה.
 

פלגיה

New member
לדעתי כסף כיס היה פיתרון נהדר

במקרה הזה, או אפילו עדיף - כסף שהיא הרוויחה בבייביסיטינג או משהו אחר. אני גם הייתי קונה לה את היומן. הוא אמנם מותג, אבל מותג "חמוד". הייתי שמחה בליבי שהיא לא ביקשה יומן של זמר או של דמות טלנובלית.
 

lovely96

New member
תקני

את בעצמך אמרת שהיא לא בזבזנית אז כדאי לך לקנות לה אותו. יכול להיותת שאת יכולה לתת לה סכום סמלי עם קשה לך, מדי פעם. ועם לא, אז פה ושם זה לא כל כך נורא... כמו שאת יודעת, הרבה ילדים רוצים את היומן כי כייף להם, אבל יש גם אחרים שהם רוצים אותו כי הם באמת צריכים אותו, את אמרת שהיא לא ממש מאלה. תגידי לה שאת קונה לה, כי זה ללימודים שלה ולא סתם שלא תעשה בו כלום.
 

לורליי43

New member
השאלה היחידה

האם היומן טוב מבחינה מעשית. מהניסיון שלנו- יומנים ממותגים לא יעילים- כי אין מספיק מקום. אם זה המצב, אולי היא תעדיף מתנה מיוחדת אחרת כמו קלמר על פני יומן.
 

noa_f

New member
זו גם אפשרות, לנסות להסיט אותה

למשהו אחר מיוחד אבל יותר שימושי (מבחינתה), אולי אפילו עם דמות זהה.
 

Kalla

New member
במקרה שתיארת - הייתי קונה.

אם את יכולה להרשות לעצמך את ההוצאה, ואם הילדה בדרך כלל צנועה בדרישותיה - מגיע לה פינוק מדי פעם.
 
גם אני הייתי קונה לה...

ןגם מסבירה לה את ההתלבטות ולמה כן קנית לה, שתעריך(את המתנה ואת הצניעות שלה...)
 

נעמי של

New member
תודה לכל העונות

אני אקנה לה את היומן. דבר נוסף שמפריע לי ביומן זו העובדה שיש לו כריכה קשה ולכן הוא כבד, אך זו בעיה שלה אם זה מה שהיא רוצה.
 

פלגיה

New member
יש דברים שאי אפשר ללמוד

מניסיון של אמא, וחייבים להתנסות בהם בעצמך. קורה לי עם הבת שלי הרבה פעמים. במקרה הזה אני נושכת את השפתים כדי לא להגיד "אמרתי לך".
 
../images/Emo13.gif שפתים אני מצליחה לנשוך

אבל העיניים שלי מדברות... איך עוצמים?
 

תּמר

New member
צריך להגר מפולניה. אין ברירה

אני נותנת לעיניים שלי לדבר. זה איפוק מספיק גדול לא לומר את זה ישירות.
 

מיכל שב

New member
מילה טובה על היומן

לי יש יומן של פו הדב בכריכה קשה (קניתי לעצמי יומן שבועי), החיסרון היחיד שלו הוא הכובד (וגם זה לא נורא), אבל הוא נורא נוח לשימוש. חוץ מזה - אני שמחה שהיא מבקשת פו הדב ולא את אגם רוטברג/מאיה בוסקילה/יהודה לוי/הראל סקעת וכו'
 
למעלה