אשה מרציפן
New member
מה אתם רוצים להיות כשתהיו גדולים?
נתקלתי בדיון חמוד בפורום שכן, שמספר על תגובות של ילדים כשנשאלים מה רוצים להיות כשיגדלו, לצד חוו"ד ההורים בנושא, עם השוואה למה שהיה כשאנחנו היינו ילדים ומה שקורה היום (כולל השינויים בשוק העבודה).
מן הסתם אף אחד לא יגיד שהוא רוצה לעבוד בשירות לקוחות
למרות שהיה שם משהו קרוב - ילד ששואף להיות נהג אוטו גלידה או בעל חנות ממתקים (חלום ילדות מוכר). בכללי, עבודות שירות לקוחות גם נחשבת לעבודה זמנית עד שרוכשים השכלה ומוצאים עבודה במקצוע שלמדתם, אבל זה מתקשר לנקודה נוספת שהועלתה והיא השוק הרווי במקצועות אקדמיים שונים, כך שלאינסלטור, כפי שהועלה בהודעה הפותחת, לרוב יהיה יחסית קל למצוא עבודה, בעוד כולנו מכירים את המצב של עו"ד ורו"ח וכדומה בשוק העמוס לעייפה שלנו.
יש לי תחושה שגם מנהלי המוקדים ודומיהם, כאשר היו ילדים, לא חשבו שכאשר יגדלו זה יהיה התחום בו יעסקו (בעיקר כי כשהיינו ילדים לא היו סלולאריים והאינטרנט רק התחיל את דרכו וכו', אבל נראה לי שהבנתם את הכוונה
). אצל חלקם העבודה כנציג זוטר יצרה מינוף לקריירה, ואצל אחרים כבר שמעתי שזו הייתה השאיפה - בזמנו כשעבדתי בפאסט פוד עבד אצלנו בחור בשנות ה-20 המאוחרות לחייו שהציב לעצמו מטרה להפוך למנהל סניף ולאחר מכן להתקדם ברשת עצמה. אני לא יודעת מה קורה איתו היום, אבל בפועל זה היה כיוון לא רע כי ראיתי את מי שעבדו כמנהלי סניף שהתייחסו לעבודה ברצינות, ואחרי שהוכיחו את עצמם התקדמו או להנהלת הרשת או לתחומים מקבילים ברשתות אחרות (אחד מהם למשל היום הוא בעלים של פאב מצליח, אחת עובדת בהנהלת רשת מובילה). בכל המקרים האלו היה מדובר על אנשים חסרי השכלה שאת הידע וההכשרה רכשו ברשת.
מה לכם יש לספר בנושא? הייתם ממליצים על הכיוון של שירות לקוחות כמינוף לקריירה? אתם בעצמכם חשבתם על זה? עשיתם את זה? מה דעתכם על התופעה בכללי?
נתקלתי בדיון חמוד בפורום שכן, שמספר על תגובות של ילדים כשנשאלים מה רוצים להיות כשיגדלו, לצד חוו"ד ההורים בנושא, עם השוואה למה שהיה כשאנחנו היינו ילדים ומה שקורה היום (כולל השינויים בשוק העבודה).
מן הסתם אף אחד לא יגיד שהוא רוצה לעבוד בשירות לקוחות

יש לי תחושה שגם מנהלי המוקדים ודומיהם, כאשר היו ילדים, לא חשבו שכאשר יגדלו זה יהיה התחום בו יעסקו (בעיקר כי כשהיינו ילדים לא היו סלולאריים והאינטרנט רק התחיל את דרכו וכו', אבל נראה לי שהבנתם את הכוונה

מה לכם יש לספר בנושא? הייתם ממליצים על הכיוון של שירות לקוחות כמינוף לקריירה? אתם בעצמכם חשבתם על זה? עשיתם את זה? מה דעתכם על התופעה בכללי?