זה ממש בעייתי
יש פה לא מעט "מחדלים" ברמת ההפקה והתוצר הסופי שדי מציקים לי.
קודם כל, מה זו הכמות המוגזמת של האוטוטיון/פיץ' קורקט שעשו לה?! לזמרת כמוה ל-א עושים דבר כזה. אני מבין שהיא כבר ממש מבוגרת ובטח לא נשמעת במיטבה ובכל זאת, יש כמה רמות "התערבות" כשעושים עריכה קולית. אני חושב שהם די עברו פה את הגבול ההגיוני. השירה שלה לא נשמעת אמינה מספיק ואצל זמרות מסוגה זה עניין ממש קריטי לדעתי. היא צריכה לעבור עריכה כמו שכריסטינה, אלישיה וביונסה עוברות שבסופו של דבר זה עדיין נשמע כמו שירה טבעית ולא מרגישים את העריכה.
מעבר לזה, האינסטרומנטל שיצרו בשבילה נשמע לפרקים די חובבני. כאילו מרגיש לי מכני כזה.
לא כל כך אהבתי גם את קולות הרקע. העיבוד הקולי עצמו טוב אבל איך שהקולות מוקלטים וממוקססים בשיר מרגישים לי כאילו מרוחקים מארית'ה ולא באמת תומכים בה ועוטפים אותה כמו שהייתי רוצה שזה יישמע. זה מורגש במיוחד בסוף עם הטוויסט של Ain't No Mountain High Enough (שזה באופן כללי אולי נקודת האור בכל הקאבר הזה. הרעיון של זה ממש טוב לדעתי). הייתי מעדיף אם היא עצמה הייתה שרה את זה ביחד עם הקולות רקע ושהיו מרגישים אותה שם.
בנוסף, היא עצמה חוטאת קצת באובר סינגינג לדעתי. אני לא מצפה ממנה לשיר את זה כמו אדל כמובן, וכן ציפיתי שהיא תסטה מהלחן המקורי ותאלתר כל מיני ראנים וואריאציות שונות על השיר אבל דווקא מארית'ה ציפיתי שתדע איך לבנות את השיר ככה שיתפתח וה"מניירות" יגיעו בהדרגה. היא די תוקפת את השיר על ההתחלה וכל השינויים מגיעים מוקדם מדי והרבה מהם מרגישים מיותרים ואפשר היה להרגיע.
 
ובכל זאת, עם כל הנאמר, ב-over all הכללי אני כן נהנה מזה. היא נתנה לשיר באמת מימד souly יותר ויותר מרים ומשחרר לעומת ה"כבדות" האופיינית של אדל (לא נאמר בקטע רע. בכלל לא. פשוט אדל ביססה את הקריירה שלה בינתיים על דיכאון של פרידה ממערכות יחסים והשירים נשמעים בהתאם, גם הכביכול קצביים יותר כמו RITD נשמעים "מדכאים") והרעיון של המאש-אפ מדליק בעיניי. הקאבר הזה לא נוראי אבל בהחלט יכל להיות הרבההההההה יותר טוב.