מה בפינה
מקומות לינה בחופשות

דובים בעיירה????? הם חיות מסוכנות!!!!

ממש מפחיד. בבריטניה יש בעיה עם שועלים שמגיעים לערים לאכול מהפחים, ולפעמים פוגעים בתינוקות
או בחיות מחמד, אבל דובים ופומות!!!!!

לפני כמה שבועות קראתי איפשהו שמסתובבים יגוארים באזורים מסויימים של סקוטלנד. משהוא הזוי לגבי שיחרורם כאשר סגרו את הקירקסים לפני הרבה שנים. היגואר היחיד שאנחנו ראינו היה עם 4 גלגלים
 

KallaGLP

New member
כן, פה אף אחד לא ממש מתרגש מזה, זה דבר רגיל לגמרי.

כלומר כן מתרגשים במובן של מתלהבים ומצלמים, אבל לא פוחדים יותר מדי, רק נזהרים לא להתקרב. קבוצת הפייסבוק וקבוצה אינטרנטית נוספת של העיר שלנו עמוסות בתמונות דובים שמסתובבים ברחוב. פומות לא, כי הן חיות ליליות שמסתתרות, אבל דובים בהחלט מסתובבים ברחובות וגם נכנסים לחצרות בתים. הם יכולים אפילו לפתוח את פח הזבל, להוציא שאריות מזון, להתיישב באמצע הרחוב לאור היום ולאכול. אצלנו יש הוראה לא להוציא פחים בלילה, אלא רק בבוקר האיסוף, אך עדיין יש אנשים שלא מקפידים על זה ולכן הדובים התרגלו להסתובב ולחפש פחים שעומדים בחוץ.
 

KallaGLP

New member
אגב, בקליפורניה גם כן היו פומות בשולי ערים.

וגם חתולים טורפים קטנים יותר, למשל שונר. אנחנו גרנו באזור מאוד סואן, בעיר גדולה, אך בשולי העיר על גבול עם שמורת טבע, ובהמשך הרחוב שלנו, שנכנס לתוך יער וגבעות מבודדות, היו פומות. אנשים ראו אותן. למזלנו לא היו תקריות בינן לבין בני אדם, אך בהחלט היו חתולים ביתיים שנטרפו אם השאירו אותם בחוץ בלילה. באיזה פארק בעיר גדולה אחרת פומה תקפה ילד, אך הצליחו להציל אותו ברגע האחרון, והיו עוד תקריות שבזמנו שמעתי עליהן.
 

KallaGLP

New member
אגב, קויוטים ושועלים אני אפילו לא מזכירה

אף על פי שראיתי אותם במו עיניי מסתובבים אצלנו, גם פה וגם בקליפורניה. זה "כסף קטן" לעומת טורפים מסוכנים באמת.
 

alphadelta

New member
גם פה

עוברים לפעמים ליד הבית ״חתלתולים״ שכאלה. משערת שמחפשים אוכל בדמות ארנב או סנאי.
 
למעלה