שיעורי בית
שלושת הילדים שלי בבית ספר יסודי - כיתות ב', ד' וה'.
הצעיר שבחבורה מקבל חוברת של כמה דפים ביום שני ועליו להגיש אותה עד יום שישי. הוא מסיים אותה בדר"כ באותו יום, או יום אחרי ומגיש כבר באמצע השבוע. חוץ מזה כל שבוע יש מבחן ספלינג (איות) והוא צריך לקרוא כל יום מינימום 20 ד.
הוא אחראי על השיעורים למרות שאני עוברת על הפולדר
האמצעי - יש ימים שיש ויש ימים שאין. אולי כמה דפים בחשבון וסוישל סטאדיס. הוא אחראי בלעדי. לפני כמה שבועות היה צריך להכין BOOK PRESENTATION בגוגל דוקיומנטס ובעלי עזר לו קצת. הילד שולט היטב ... גם לו יש עדיין כל שבוע מבחן ספלינג ועליו לקרוא מידי יום מינימום 30 ד.
הגדולה - אחריות בלעדית. אני כמעט לא מתערבת במה שיש לה (הרבה פעמים היא בכלל מסיימת את השיעורים עוד בבית הספר בזמן הפנוי), אלא אם כן היא צריכה עזרה במשהו ספציפי. אין מבחני איות. עליה לקרוא מידי יום מינמום 30 ד.
לפעמים אנחנו מתגברים בחשבון תרגילים לפני מבחן.
עד היום השיטה עבדה ושלושתם תלמידים טובים.
אני סקרנית לראות מה יהיה שנה הבאה, הגדולה עולה למידל סקול, לפי מה שהבנתי מחברות עם ילדות גדולות, זה שינוי דרמטי ביותר, גם מבחינת הדרישות, וגם מבחינת היחס של המורים וכמות השיעורים,עבודות, מבחנים.