מה גורם לרוכב שנושק לגיל 60 לטפס את - Col de Joux Plane ...

ariasdo

New member
מה גורם לרוכב שנושק לגיל 60 לטפס את - Col de Joux Plane ...

11.5 ק"מ 8.5% ממוצע


כתבתו של שמעון אילון L'Étape du Tour

לניק לכתבה באתר bikepanel

http://bikepanel.com/p/35834

אריה סדובניק
 

ariasdo

New member
מצורף גרף ל Col de Joux Plane - המראה במיוחד בחצי השני ....

את קושי העליה ה6 ק"מ האחרונים כ % 9.5 שיפוע ממוצע

העליה הנ"ל הייתה העליה האחרונה בשלב 20 בטור דפראנס לפני קטע הירידה הסופי .


בשנת 1997, מרקו פנטאני קבע זמן מהיר בטיפוס העליה כ -33 דקות .
היום לא מתקרבים לזמנים של לאלו שנכנסו חופשי בחייהם לגן עדן ....

אריה סדובניק

 

נטע88

New member
חוסר הענין וחוסר הפירגון בפורום מביש!!!

איפה הימים שהרוכבים היו מספרים חוויות ו/או מגיבים לדברי אחרים???
איפה הימים שרוכבים היו מברכים בבוקר טוב את האחרים???
חוסר הנימוס מרקיע שחקים...
הפורום הזה "מתיבש", פשוט בושה!
 

ItsikH

Member
אנא ממך... כל אחד עסוק בכתיבת זכרונותיו שלו, ובבוא העת
גם יגיב לזכרונותיהם של אחרים...
 

ariasdo

New member
הימים ההם שיכים לעידן אחר זה נובע ממספר סיבות שניתן לראות

כנראה בכל הפורומים ולא רק באופנים קבל הסבר לסיבות מנקודת הראיה שלי

בעבר לא היו רשתות חברתיות שיצרו קבוצות חברים ושם כל החיים מתנהלים ולא רק אופנים .
גם שם היום לא מלקקים דבש בשיתוף ובקראה בנושא אופנים .

בהקשר לפורומים בעבר בעידן הקודם היו יותר משתתפים בשרשורים , אבל לא ידוע כמה צופים היו ...
בעשור הזה נכנס מדד של צפייה בהתחלה לכל ההודעות והתגובות היה הרבה צפיות ...

לאט לאט נוצר רוויה וזה ירד הכותבים הבכירים גם לאט לאט עזבו כל אחד מצא את העיתוי המתאם עבורו .

העזיבה של הכותבים הבכירים נובעת מהוויכוחים שהיו בפורום שלפעמים ירדו גם מתחת לחגורה ...

לדעתי הסיבה הנוספת זה נושא הצפייה בהודעות שזה יוצר סוג של תחרות סמויה
לחלק מהמומחים קשה לראות שפחות קוראים אותם זה לא נעים אבל זה המצב חתך הצופים בפורום שונה מהעבר


אני עושה מאמצים אם כל המגבלות שלי בעברית ליצור פוסטים ע"י שימוש בהיתרון היחסי שיש לי בהצגת דברים בצורה גרפית וביכולת שיווק ויצירת סקרנות .....

גילוי נאות גם אני אם ההיית ראה שאין לזה ביקוש ע"י צפייה מהר מאוד הייתי מסיק מסקנות .

כך שלדעתי מערכת תפוז צריכה להוריד את השוות הצפייה אני בטוח שהכותבים הטובים יחזרו ( בעבר כתבתי על נושא הבעיתי ברשום הצפיה יוסי פוקר כתב פוסט מי שמאמין לא מפחד ) .

היום סדר הגודל של הצפיות זה כ 200 מקסימום בשבוע טוב ובתקופות של טורים / ותחרות זה יכול לעלות .
בתחילת העשור זה היה פי 3-5 יותר .

היו ימים שהמצב בפורום היה סופר אידיאלי היו נועצים פוסט (בגלל ריבוי הודעות) לחלק מהכותבים בנושאי תחרויות האיגוד .
מצב שיצר חוסר איזון בין אלו שהוציאו כתבות דומות באותו עניין ונתן עדיפות ויתר חשיפה הכוונה לכתבות של מגזינים .

דוגמא קלסית לחוסר פירגון לפני חודש וחצי איציק מנהל הפורום היה בספרד וגם רכב שם .
כתב פוסט אנגלירו נכבש - האנגלירו זה ההר השני ברמת הקושי בטיפוס בכל אירופה .
כל רוכב גם ברמות הגבוהות מפחד מההר האמתני האנגילרו זה הטיפוס הקשה ביותר בתחרות הוולטה בספרד .

בלי להגזים הטיפוס של ItsikH באנגילרו זה כמו שמשה עלה להר סיני .

אף אחד לא קם
וגם אך אף אחד לא התרגש מזה , ואף אחד לא ראה בכך משהו מיוחד חוץ ממני ....

אריה סדובניק
 

ItsikH

Member
ויהיה גם מאמר עוד מעט, שנכתב כמדריך למי שרוצה לטייל
בעצמו, אבל עדיין מתרכז בחוויות עצמן [היה במקור תכנון מדוקדק של המסלול, אבל כמו תמיד, מענץ' טראכט אונד גוט לאכט, וטוב שכך, עושה את הטיול מעניין].
וגם - כמה מלים על החנות המפוארת בה קניתי את האופניים, חנות שאני מלווה כבר 10 שנים, עוד מגלגולה הראשון כחנות שכונתית קטנטנה.
 

nachshon4

New member
לא הבנתי..

מי בדיוק צריך להתבייש?
איך לא להגיב בפורום זה חוסר נימוס?
הלו, זה פורום באינטרנט! אם הוא מעניין הוא מעניין, ואם הוא לא מעניין את משתמשיו אולי אין לו זכות קיום, אבל אין כאן שום בושה.
 

ItsikH

Member
יש תחרות, ויש השפעה על הפורום, אבל תכונה ייחודית לו - חוסר
הפניות - אין אינטרס אישי לאתר או למנהלים, ויש הקפדה על אי הטיה. וכאן יש לציין את בועז שחר וחבריו לאותה תקופה בניהול, שקבעו וביססו את הנורמה הזו.
מה שיקבעו "כוחות השוק" הוא - עד כמה התכונה הזו חשובה לאנשים ומעניינת אותם.
אין לי סנטימנט אישי לפורום או לאתר, אלא כפלטפורמה יעילה לקידום רכיבת כביש ספורטיבית, תחרותית ועממית כאחד. אני פונה שוב לכל חברי הפורום שרוצים - הפורום הוא שלכם, נצלו אותו.
 

ariasdo

New member
לצורך ק:מ להבנת כושר דרוש למסלול באלפים מצאתי בארכיון הפורום

רכיבה שעשה שמעון אילון בארץ ב 2011 בגיל בערך 55

זה מתוך ברווט 200 צפוני
לערכתי זה הברווט 200 במסלול הזה הכי מהיר שהיה אי פעם

מצורף קובץ המראה את המסלול הגרף והנתונים ...................

זמן נטו = כ 7:47 זמן ברוטו = 10:08

אך שלא מסתכלים על זה לערכתי זה נחשב יחסית מהר במסלול כזה בהתחשב בגיל הרוכב .

אריה סדובניק

 
למעלה