מה דעכם על הבעיה שצצה עם DJ

מה דעכם על הבעיה שצצה עם DJ

חברה החליטה לחגוג לילדה בת מצווה לשיכבה. היא סגרה תאריך במועדון המתנ"ס. סגרה עם DJ חתמה חוזים ויצא לדרך מאושרת ואז... הסתבר שילד אחר בכיתה עושה מסיבה יום לפניה... ניסתה האמא לדבר עם ההורים של הילד ואלו לא הסכימו לשמוע על דחייה. חברתי עכשיו נאלצת לדחות למועד אחר אבל מה.... היא התקשרה ל DJ ורצתה לשתף אותו בבעיה ואז הבחור פשוט פתח ת'פה והתחיל לאיים עליה שהיא חייבת לפי החוזה לשלם לו את כל הסכום אם היא מבטלת את האירוע - כל הסבר לא היה מקובל עליו הוא רוצה את הכסף עכשיו ומזומן! לפי מה שכתוב בהסכם אין אפשרות ביטול אלא אם זה בגלל מוות או מלחמה (חוסר רגישות) ובכל אני שואלת מה עושים - הבחור רוצה את כל הכסף!! האם זה נראה לכם הגיוני שחודש לפני צריך לשלם את כל סכום??? במנת"ס הסכימו להזיז ת'תאריך ובמידה ותבטל היא תשלם את סך המקדמה של 100 ש"ח. אשמח לרעיונות אייך לעזורל ה לפתור את הפלונטר - מיותר לציין שהיא עם ה DJ לא רוצה לעבוד וגם הילדה ששמעה את השיחות ההזויות איתו.
 
חבל שיש גם עימותים

תשלום מלא עבור ביטול ארוע חודש מראש אינו סביר ואינו מקובל אבל השאלה מה כתוב בחוזה עם ה- DJ. אני מציע שהמזמינה תתייעץ עם עו"ד שיעיין בהסכם ויפעל בהתאם. לפעמים עצם מעורבותו של עו"ד כבר "מסדרת" את העניינים.
 

a n a t i 3 3

New member
היי בילבילונת../images/Emo24.gif

כדאי לך גם להתייעץ בפורום הזה... "פורום של תקליטנים", אולי כדאי לנסות שוב לדבר אל ליבו ואם זה לא יעזור שתאיים עליו עם פנייה לעיתונות ולכל הנוגעים בדבר! כדאי גם לבדוק אם הוא חבר באיגוד התקליטנים... ולנסות דרכם לעשות משהו.
 
למעלה