מה דעתכם לחוות דעה על השירים בדיסק ?

nawa

New member
מה דעתכם לחוות דעה על השירים בדיסק ?

1. לאיזה שיר הכי התחברתם ? ולמה ? 2. איזה שיר הכי הפתיע ? 3. לאיזה שיר יש את המילים הכי "חזקות" ? 4. לאיזה שיר יש את הלחן הכי "חזק" ? 5. מה דעתכם על הטקסט של השיר "אם בלשונות"
 
מממ

לצערי אין לי את הדיסק.ראיתי עכשיו את הקליפ אז נכנסתי.יצא לו דיסק כבר?!
 
קשה

קשה עדיין לדבר על הדיסק, אני אישית עדיין במסע עם הדיסק, מתחיל לאט לאט לחוש אותו מה שכן גרמת לי לרוץ בשדות האש ממש מקפיץ אותי שיר מדליק!
 

nawa

New member
אז אני אענה

1. לאיזה שיר הכי התחברתם ? ולמה ? האמת שאין שיר אחד שהתחברתי אליו, התחברתי לכל השירים, אבל אם בכל זאת עלי לבחור שיר אחד אז אני אבחר את...אח יקר 2. איזה שיר הכי הפתיע ? אז זהו שהכרתי את כל השירים לפני שיצא הדיסק, כי הייתי כבר בהופעות לפני שיצא הדיסק, מה שכן הצטערתי שלא נכנסה הגרסא של אברהם ל"לו יהי" ויש שיר נוסף שהיה במיי ספייס של אברהם שנקרא "ממשיך" שגם לא נכנס לדיסק. 3. לאיזה שיר יש את המילים הכי "חזקות" ? אני חושב שלשיר "מתרחקים מתקרבים" 4. לאיזה שיר יש את הלחן הכי "חזק" ? בהחלט "פסטיבל" זו הבחירה שלי 5. מה דעתכם על הטקסט של השיר "אם בלשונות"? התחברתי מאוד לטקסט עוד לפני שיצא הדיסק, קצת הפתיע אותי שהטקסט לקוח מהברית החדשה אבל אברהם תמיד יודע להפתיע כך ששמחתי להיות מופתע.
 
טוב אז גם אני:)

1. לאיזה שיר הכי התחברתם ? ולמה ? כרגע ל"שדות האש". קשה לי להסביר למה.. אני פשוט מוצאת את עצמי שמה את הדיסק במערכת ומעבירה ישר לשיר הזה. 2. איזה שיר הכי הפתיע ?לא ידעתי למה לצפות. ככה שכלום לא הפתיע אותי. 3. לאיזה שיר יש את המילים הכי "חזקות" ?אח יקר. הוא תמיד מרגש אותי. 4. לאיזה שיר יש את הלחן הכי "חזק" ? לצאת אל הרוח. 5. מה דעתכם על הטקסט של השיר "אם בלשונות"-אני ממש אהבתי.. בכלל אני נורא אוהבת את הסגנון של כל הדיסק.. אז כמובן גם את השיר הזה.
 

maor322

New member
גם אני

1.הכי התחברתי לשיר "קשה" מכיוון שהרגשתי כאילו הוא ממש מדבר עליי ועל החיים שלי. 2."שניים" מכיוון שהוא פתאום הופך לראפ כזה וזה מפתיע. 3."קשה" 4."פסטיבל" 5.מדהים, ואני הכי מתחבר בו לקטע שבו אומרים "כצלצל תרועה".
 
למעלה