מה דעתכם על דרך השירות ב-רשת המזון הבאה ,,
הגעתי היום ל- שופרסל בפתח-תקוה ,זה סניף שלא הכרתי עד עכשיו, ורכשתי שם מוצר חשמלי קטן ,במחלקת החשמל.
המוכרת שבמחלקת החשמל העבירה את המוצר לתשלום ,אל לקופה -הראשית,
המקום היה צפוף ביותר, היו שם המון המון אנשים שעמדו לפניי בתור,
ולא כמו שציפיתי ,הייתה שם רק קופאית אחת,וכעשרים לקוחות , (הקופאית השנייה יצאה להפסקה .)
כך שחיכיתי 45 דקות עד שהתור התקדם ,והגעתי סוף סוף לדלפק הקופה.
לביצוע התשלום,מסרתי לקופאית תווי -קנייה שהיו לי , ואשר שייכים לאותה הרשת שלהם,
ואז הקופאית נכנסה לטון דיבור היסטרי וצעקה: "לא מקבלים פה תווי -קנייה לתשלום ,עבור מוצרי - חשמל "
לאחר 2 דקות, נכנסה הקופאית שחזרה סוף סוף מההפסקה,
וראתה את המוצר החשמלי ואת תווי -הקנייה, מונחים ליד מחשב,
וגם היא בקול רם צעקה, "פה לא מקבלים תווי -קנייה עבור מוצר חשמלי,
"טוב", בסדר " אמרתי ,מניין היה עליי לדעת זאת, ולמה כול הצעקות ? לא יותר פשוט היה להסביר זאת בשקט" ?
הקופאית שוב הרימה את טון הדיבור וצעקה :
" יותר אל תביאי לנו תווי -קניה למוצר חשמלי, אלא רק כסף מזומן " !
הושטתי לה את הסכום הנדרש במזומן, (500 ש"ח), וגם אז היא עדיין לא נרגעה,
ושוב היא חזרה על עצמה כמו מנטרה ,חזרה על אותו המשפט,שצעקה כבר פעמיים לפני כן.
בקיצור ,בוודאי לא צריך לנחש, כי יצאתי משם, לאחר יותר משעה של המתנה,רק מלעמוד בקופה התעייפתי ,הסתחררתי ,
וגם -"חטפתי" כאב ראש ,מכול הלחץ ההיסטרי של 2 הקופאיות,
שניסו להראות כנראה זו לזו ,מי כאן הבוס,שצועק חזק יותר. ואילו אני רק יצאתי מותשת מכול האווירה "המרנינה " הזאת.
בהמשך הדרך,נאלצתי להיכנס לבית -המרקחת הסמוך,ולקנות משכך כאבים לכאבי -הראש שהשתלטו עליי.
עד עכשיו אני לא קולטת איך בכלל יש שירות לקוי מסוג כזה , הרגשתי שהם התלהמו במלחמה חד -צדדית ,
חיפשו בכוח פרטנר למלחמה שיעמוד מנגד, אך לא מצאו, כי הם צעקו - ואני הרגעתי ,
מעולם לא נתקלתי בשום סופרמרקט,עם כזו רוח -קרבית של אנשים שבסוף היום כול כך מלאים באנרגיות עצומות.
זה הרי מקום שנותן שרות לציבור הלקוחות , (יותר נכון ,מקום שאמור לתת יחס ושרות יעיל ונעים ללקוחות).
לאותם הלקוחות אשר מביאים להם פרנסה יום יום.
אך כנראה שנושא זה רחוק מבינתם, וכך הם מבריחים את הלקוחות,
בדרך הביתה ,תוך כדי נסיעה ,נזכרתי שקראתי לאחרונה בעיתון , כי בקרוב עומדים להרחיק 400 עובדים,
מרשת המזון שלהם ,לרגל התייעלות וסגירת סניפים.
אז אולי מכאן נובעת "הרוח הקרבית" , התיסכול ,והלחץ העצום של הקופאיות .
בכול מקרה, לשם יותר לא אשוב, ואת תקציב הקניות השבועי שלי ,אשאיר לטובת רשת מזון אחרת,
אשר ממוקמת באזור מגוריי ,אשר בה אווירת הקניות שקטה, נעימה ,מאוד אדיבה, ותרבותית ,
זו רשת קניות עם נותני שרות אדיבים ומסוג לגמרי אחר.
זהו, מעתה לא אתור עוד "בשדות זרים".
הגעתי היום ל- שופרסל בפתח-תקוה ,זה סניף שלא הכרתי עד עכשיו, ורכשתי שם מוצר חשמלי קטן ,במחלקת החשמל.
המוכרת שבמחלקת החשמל העבירה את המוצר לתשלום ,אל לקופה -הראשית,
המקום היה צפוף ביותר, היו שם המון המון אנשים שעמדו לפניי בתור,
ולא כמו שציפיתי ,הייתה שם רק קופאית אחת,וכעשרים לקוחות , (הקופאית השנייה יצאה להפסקה .)
כך שחיכיתי 45 דקות עד שהתור התקדם ,והגעתי סוף סוף לדלפק הקופה.
לביצוע התשלום,מסרתי לקופאית תווי -קנייה שהיו לי , ואשר שייכים לאותה הרשת שלהם,
ואז הקופאית נכנסה לטון דיבור היסטרי וצעקה: "לא מקבלים פה תווי -קנייה לתשלום ,עבור מוצרי - חשמל "
לאחר 2 דקות, נכנסה הקופאית שחזרה סוף סוף מההפסקה,
וראתה את המוצר החשמלי ואת תווי -הקנייה, מונחים ליד מחשב,
וגם היא בקול רם צעקה, "פה לא מקבלים תווי -קנייה עבור מוצר חשמלי,
"טוב", בסדר " אמרתי ,מניין היה עליי לדעת זאת, ולמה כול הצעקות ? לא יותר פשוט היה להסביר זאת בשקט" ?
הקופאית שוב הרימה את טון הדיבור וצעקה :
" יותר אל תביאי לנו תווי -קניה למוצר חשמלי, אלא רק כסף מזומן " !
הושטתי לה את הסכום הנדרש במזומן, (500 ש"ח), וגם אז היא עדיין לא נרגעה,
ושוב היא חזרה על עצמה כמו מנטרה ,חזרה על אותו המשפט,שצעקה כבר פעמיים לפני כן.
בקיצור ,בוודאי לא צריך לנחש, כי יצאתי משם, לאחר יותר משעה של המתנה,רק מלעמוד בקופה התעייפתי ,הסתחררתי ,
וגם -"חטפתי" כאב ראש ,מכול הלחץ ההיסטרי של 2 הקופאיות,
שניסו להראות כנראה זו לזו ,מי כאן הבוס,שצועק חזק יותר. ואילו אני רק יצאתי מותשת מכול האווירה "המרנינה " הזאת.
בהמשך הדרך,נאלצתי להיכנס לבית -המרקחת הסמוך,ולקנות משכך כאבים לכאבי -הראש שהשתלטו עליי.
עד עכשיו אני לא קולטת איך בכלל יש שירות לקוי מסוג כזה , הרגשתי שהם התלהמו במלחמה חד -צדדית ,
חיפשו בכוח פרטנר למלחמה שיעמוד מנגד, אך לא מצאו, כי הם צעקו - ואני הרגעתי ,
מעולם לא נתקלתי בשום סופרמרקט,עם כזו רוח -קרבית של אנשים שבסוף היום כול כך מלאים באנרגיות עצומות.
זה הרי מקום שנותן שרות לציבור הלקוחות , (יותר נכון ,מקום שאמור לתת יחס ושרות יעיל ונעים ללקוחות).
לאותם הלקוחות אשר מביאים להם פרנסה יום יום.
אך כנראה שנושא זה רחוק מבינתם, וכך הם מבריחים את הלקוחות,
בדרך הביתה ,תוך כדי נסיעה ,נזכרתי שקראתי לאחרונה בעיתון , כי בקרוב עומדים להרחיק 400 עובדים,
מרשת המזון שלהם ,לרגל התייעלות וסגירת סניפים.
אז אולי מכאן נובעת "הרוח הקרבית" , התיסכול ,והלחץ העצום של הקופאיות .
בכול מקרה, לשם יותר לא אשוב, ואת תקציב הקניות השבועי שלי ,אשאיר לטובת רשת מזון אחרת,
אשר ממוקמת באזור מגוריי ,אשר בה אווירת הקניות שקטה, נעימה ,מאוד אדיבה, ותרבותית ,
זו רשת קניות עם נותני שרות אדיבים ומסוג לגמרי אחר.
זהו, מעתה לא אתור עוד "בשדות זרים".