מה דעתכם על הדופק הבא?

אלחנן03

New member
מה דעתכם על הדופק הבא?

שלום, יש לי טריינר בבית עליו אני מתאמן מדי שבוע, לאחרונה התחלתי להקליט את הדופק, דופק במנוחה הינו בין 47-50... נראה לכם תקין?
 

Gspin

New member
נראה שיש יורש ללאנס.

אתה קזאחי במיקרה? אני הייתי צובע בורוד את גרף הדופק. שוב, זאת רק ההעדפה שלי.
 

אלחנן03

New member
מה זה קזאחי?

עזוב למה לצבוע, זה Polar Precision Performance אבל ברצינות , יש בעיה להתאמן ככה? ובינינו נראה לי שלאנס מתחיל מהדופק הזה בתוך חימום.
 

Gspin

New member
זהו שלא

הדופק גבוה מידי לאימונים יום יומיים. את רוב האימונים שלו, לאנס מבצע בדפקים שאינם עולים מעבר ל 140 (עפ"י האתר שלו). לא משנה אם הנתון הזה מדוייק או לא, בצורה הזאת רוב רוכבי האופניים מבצעים את רוב אימוניהם. קזאחי = מקורו בקזחסטאן (אוהב לעשות אינטרוולים ולעייף את עצמו, במקום את לאנס).
 

Infin1ty

New member
לא תמיד מבצעים רק על דופק 140

יש כל מיני סוגי אימונים, זה גם תלוי בתקופה לרוב.
 

אלחנן03

New member
זה לא כל יום, זה בדרך כלל בסופ"ש

כל יום יש לי נסיעה לעבודה במשך 20 דקות בדפקים יותר נמוכים...
 

אלחנן03

New member
הייתי בעבר במכון כושר בשיעורי

ספיניג.. הבנתי שדברים בציבור (בייחוד בכל הנוגע לרמות המוסיקה הבלתי שפויות שם) לא בשבילי.. ארגנתי לי טריינר tacx (שבקרוב ישודרג לi-magic יחד עם תוכנות real life video ) בחדר שלי, וmedia player עם ambiance->water, נראה לי מספק.
 

Infin1ty

New member
לא יודע מה, אבל אין כמו רכיבה בחוץ

בחיים טריינר\רולר לא ישתווה לרכיבה בחוץ. הרולר שלי משמש אותי רק לחימום במירוצים ולימים הראשונים של החורף וזהו. היו זמנים שהייתי רוכב אפילו 3 שעות על רולר בבית, אני לא מאמין איך עשיתי את זה. הרכיבה בחוץ הרבה יותר מהנה. אבל לרכיבה על טריינר\רולר יש יתרון אחד, זה הכי מדויק. כמו שהמאמן שלי אומר, רכיבה בחוץ זה טוב אבל רכיבה על טריינר זה מעולה!. רצוי לשלב בין רכיבה בחוץ ועל טריינר\רולר.(העדפה לאימוני אינטרוולים בטריינר\רולר)
 

dovev

New member
לא הבנתי איפה בדיוק הבעיה?

דופק ממוצע של 164 ל-50 דק' הוא תקין לחלוטין. דופק מנוחה של 47 הוא גם שגרתי למדי בקרב מאומנים ולאו דווקא מאומנים מאוד. יש לי חבר בכושר גבוה, אך לא מאוד, שדופק המנוחה שלו 39 (בדוק). דופק המנוחה אמנם מופשע מאימון, אך זהו גם נתון גנטי, שכן 2 אנשים בעלי כושר זהה לא יהיו בעלי דופק מנוחה זהה.
 
למעלה