קשה לדעת מנקודת מבט של היום
האם הפרסומת תצליח בקנה מידה רחב. הפרסומת לא אומרת "המכשיר שלנו מגניב ועם זאת זול", אלא "המכשיר שלנו מגניב בטירוף", ועל כן לדעתי הפרסומת תצליח למרות שהמחיר יקר. בוודאי ובוודאי כשמדובר במוצר חדש שלא היה קודם לכן בשוק. בכלל, כל העסק של התמונות הדיגיטליות תופס תאוצה בזמן האחרון, כולם רוצים מצלמה דיגיטלית (למרות שהאיכות האנלוגית נשארה גבוהה יותר). אף אחד לא שם לב שהתמונות שיצאו במכשיר החדש יהיו באיכות מאוד נמוכה, ואם לא אז הן לא יהיו שמישות - עד שתעביר אותם מהנייד החדש שלך למחשב\אי מייל, יהיה אפשר להשתגע. כלומר, למכשיר יתרונות וחסרונות, אך בגלל שאורנג´ מציגים רק את היתרון העיקרי ("המכשיר מגניב") ואף אחד לא שם דעתו על החסרונות (שיתחילו להווצר עוד זמן לא ארוך), המכשיר בכל זאת יצליח.