מה דעתכם על מוקד השארת הודעות?

Infinity 8

New member
מה דעתכם על מוקד השארת הודעות?

נתקלתי בשירות כזה, שכל שיחה מגיעה למוקד (אם תפוס או אין מענה), והמוקדן משאיר פרטים של המתקשר.

מה דעתכם?
יתרון - לא לפספס שיחה. יש אנשים שלא אוהבים להשאיר הודעה בתא קולי.
חסרון - עלול להרגיש לא אישי..

יש עוד יתרונות-חסרונות?
 
זה, לדעתי, תלוי במקצוע

מוקד כזה משדר "אני זמין עבורך 24/7"
כי המוקדן יכול לדאוג שההודעה תגיע אליך די מהר

אם אתה רופא או עו"ד פלילי- יש לכך הצדקה
אם אתה עו"ד מסחרי או גרפיקאי- זה לא נחוץ. הלקוח צריך לדעת שיש שעות עבודה...
 

Itzik RDVC

New member
לדעתי זה מתאים ל.....

ישנם עסקים שזה יכול לעזור להם וזה מאוד אישי.
ראשית אם לך מזכירה ואתה לא רוצה כל פעם שיפריעו לך באמצע העבודה, זה נהדר.
אם אתה עסוק מאוד כל הזמן אצל לקוחות ולא כל כך פנוי לענות לשיחות אז זה גם טוב.
מכיוון שזה לא שרות יקר כל כך ואפשר לקבל לשכור אותו לזמן קצר, אפשר פשוט לעשות ניסוי לאיזו תקופה ולראות האם הוא מתאים לעסק שלך
 

Infinity 8

New member
זה לא שירות יקר? יש לך מושג לגבי עלויות ממוצעות?

תודה לשניכם רואה חשבון ולך Itzik RDVC+סדגש|
 

Itzik RDVC

New member
התחרות גדולה ויש המון אפשרויות

פשוט תרים טלפון ותשאל.

זה יכול לעלות מכמה עשרות ועד כמה מאות שקלים לחודש, תלוי בשימוש.
בזמנו היה לי חבר ששלם שקל על כל שיחה נכנסת....והם שלחו אימייל עם פרטי משאיר ההודעה.

השאלה כמה שווה לך להפסיד שיחת טלפון
 

noga ke

New member
יש מוקדים שיכולים לעשות עבורך הכל. ואני מתכוונת להכל.

לא רק להשאיר הודעות, אלא גם לקבוע פגישות, וממש להיות שירות הלקוחות שלך.
עבדתי באחד כזה שנה וחודשיים.
בגדול, כמו שרואה חשבון אמר, זה תלוי תחום ותלוי דרישות. וגם תלוי לקוח.
אני למשל, מתעצבנת כשאומרים לי שיחזרו אלי, אבל אם אני נתקלת במוקד שועונה לי ממש על כל השאלות וגם יכול לקבוע לי פגישה, מבחינתי זה בסדר, כי כשאני מתקשרת לאנשהו, אני מחפשת מענה מידיי.
בהצלחה
 

momipo

New member
טלקול שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים


טלקול מענה טלפוני אנושי לעסקים (מוקד השארת הודעות)
הוא שירות מעולה לכל עסק.
כל שיחת טלפון נכנסת חשובה ולא תמיד אתה יכול לדעת
בוודאות שאכן כל שיחות הטלפון שלך נענות:
שיחה ממתינה, קו תפוס, מעבר לשעות הפעילות, פגישה
ועוד עשרות מצבים בהם לא ניתן לענות לשיחות.
תמיד עדיף שיענה מענה טלפוני אנושי ויקח פניה
מלוותר מראש על שיחות טלפון.
 
למעלה