מה דעתכם על קונסיפרצית העשירים?

מה דעתכם על קונסיפרצית העשירים?

העולם בנוי כך: העניים עובדים קשה. העשירים מוכרים לעניים כל מיני דברים שהם לא ממש זקוקים להם, וכך כספם של העניים מתגלגל בתואנות שונות לכיסיהם של העשירים. פיתויים מפיתויים שונים מפתים את העניים לקנות ולקנות ואם אין כסף במה לקנות, אז בוא נלווה לך, והלוואות זו שיטה להוציא עוד כסף מהעניים. ואז מסתבכים בכפליים: גם משלמים עבור המוצר וגם משלמים ריבית על הכסף. והעניים ממשיכים לעבוד קשה ולהזרים את כספם לעשירים. מישהו מכיר קונספרציה גדולה יותר?
 

חזיר בר

New member
בפורום סוציאליזים

אפשר לשוחח באמת על הקונספירציה הגדולה מכולם,זאת שאתה הזכרת. העניין פה,שהבעיה ברורה,והדרך לשנות את זה היא בידנו.
 

חזיר בר

New member
כנראה. וחבל שכך

כי היו שם דיונים מאוד מענינים. אבל מספר הכניסות לא הצדיק את ההחזקה שלו כפי הנראה
 

RedStorm

New member
לגנוב מהעשירים ולחלק לעניים...

מה שאמרת בקודם...שהעשירים מוכרים לעניים דברים שהם בעצם לא צריכים ומתעשרים מזה זה קשור איכשהו לתרבות הצריכה לא??? (גם קונספירציה)
 

חזיר בר

New member
ופתאום זה הכה בי - קונספירציה../images/Emo70.gif

יש פורום,אנשים משוחחים בו,אנשים חיים בו,אנשים מפתחים בו יחסים ורעיונות - ופתאום כך,אווט אוף דה בלו הוא לא קיים. כמה ממכם שמתם לב שאין יותר פורום סוציאליזים? האם הנהלת הפורומים היא יותר מסתם הנהלה תמימה? האם צופים בנו בזה הרגע? האם זה באמת,כפי שנאמר,פורום שנועד כדי שילכדו אותנו? העניין הזה,עם העילמות של פורום סוציאליזים מזכיר לי את הספר 1984,שאנשים שהיו חושבים מחשבות רעות (מחשברע בשיחדש. לא חשוב),היו נעלמים ואף אחד לא היה מזכיר אותם או אפילו חושב עליהם.
 
למעלה