מה דעתכם על רמונה החדשה
?

venustudent

New member
מה דעתכם על רמונה החדשה../images/Emo5.gif?

נכון שזאת רק דמות משנית ולא מדובר באסון כמו ההחלפה של מקנזי, אבל בכל זאת- להביא דוגמנית עם שפתי סיליקון ופאה שחורה ולהציג אותה בתור "נערת הטבע" מהמדבר? כמו במקרים אחרים, השחקנית המקורית הרבה יותר התאימה לדמות.
 

junny

New member
מפחידה..

איך הפאה נופלת לה על הפנים.. ומה זה הקומבינזון הזה שהיא לבשה? לא הבנתי למה היא החליפה אחר כך לאחר אם הראשון היה חשוף מספיק!!
 

Kalla

New member
לא הצלחתי להבין אם זו אותה אחת

או לא. היא דומה ולא דומה. מה שכן, המקורית הייתה יפהפיה, אחת הנשים היפות בסדרה לטעמי, ואילו זו ממש נוראית. בכלל, לא הבנתי את כל הקטע. למה ויקטור נפגש איתה בנסיבות אינטימיות אם הוא מראש לא היה מעוניין ביחסים אינטימיים? למה היא לבשה את מה שהיא לבשה? למה החליפה? כל המפגש הזה היה הזוי לחלוטין.
 

nimix

New member
נראית שונה אבל ..

עדיין שווה... גם אותי זה בלבל , אבל אני חושב שזו אותה אחת, אפילו באמת שכשעשו תזכורת לעבר אז היא נראית די שונה... אחח רמונה... ומילה טובה לויקטור שהתאפק הפעם ושמר את המוביל הארצי שלו בתוך המכנסיים האלגנטיות שלו.. מה.. לא?
 

pumiki25

New member
זו אותה אחת, עם יותר בוטוקס ../images/Emo25.gif

זו אינה רמונה המקורית, אמנם - אבל היא כבר הופיעה בעבר, קצת אחרי כל סיפור ההתאקלמות-בחיי-הטבע של ויקטור - ועם שפתיים שמדמות איבר אנושי
אמא'לה. לא כבד לה? ואני מסכימה עם קאלה - כל הסיפור הזוי לחלוטין. עדיין לא הצלחתי להבין את הפילוסופיה העמוקה מאחורי תכנית-העלאת-הזכרונות של ויקטור. נו, באמת... ואם בעלילות מופרכות עסקינן - איך זה שתמיד, אבל ת-מיד - ניק יוצא המטומטם האולטימטיבי כשזה קשור בדמויות שקושרות קשר מאחורי גבו (ע"ע קרטר) או שוכבות עם אשתו? ("דיאגו, חברנו הטוב! הלא תישאר עימנו כדי לחגוג בפעם השמונה-עשר אלף את החזרה שלי ושל אישתי הנאמנה בבריכה?" - ג'יזס...) זאת ועוד! (נו, במבטא של עורכי הדין האלה מ"ארץ נהדרת") לא מובנת לי הישיבה הנינוחה של איזבלה בסלון ביתה לקראת ערב. ולריקי הקטן מה נתנו? ואליום? הא-לו? באמת טבעי שיהיה לך בבית עולל טרי שלא יתבכיין כל 30 שניות? (מה שמזכיר לי את נינה כשניסתה להתרגל לפיליפון הקטן שלה. זה היה מציאותי!
) Oh, well...
 

venustudent

New member
הבוטוקס../images/Emo25.gif הזאת כבר הופיעה פעם?

כנראה שהדחקתי את זה... מה שכן, היא בכלל לא דומה לרמונה המקורית.
 

python 4

New member
כנראה שאני מפספס פה משהו..

בשל שנאתי הרבה לדמות המכונה "רמונה"
המוח שלי מדחיק אוטומטית את כל הסצנות בכיכובה. ולכן אם מישהו מוכן לספר לי - למה בדיוק ויקטור הלך לבקר את רמונה? לא שזה מעניין במיוחד, פשוט יש לי חשש שהוא מבקר את כל מאהבותיו לשעבר, ואחרי ג'וליה, ליאנה ורמונה תגיע.. תגיע... אני לא יכול להגיד את זה אפילו..
בחילה אופפת אותי פתאום.. הופ
 

junny

New member
הופ! שכחתי ממנה לגמרי!

איזה דמות משעממת לחלוטין היא היתה. בלי שום פלפליות, שמחת חיים, רוע. כלום. ויש לו שם גם איזה דמות בשם "ויקטור ג'וניור", זוכרים איזה סרט עשו ניקי וויקטוריה שקראו לו ככה? ומה זה משנה בכלל שאבא שלך, איש המיליון לא זורק שקל לכיוונך?
 
למעלה