לא, זה היה בטלפון והשיחה הוקלטה שהנציגה הודיע
שינתקו אותי ובאמת ניתקו, אך המשיכו לחייב.
כמו כן, החברה שעברתי אליה, עשו את השירות של הניתוק.
ההוראת קבע היתה בכרטיס אשראי והודעתי להם על שימוש לרעה בכרטיס והם אמרו שייעשו בירור עם החברה.
בינתיים, חסמתי אותם.
אתה בטח מדבר על חוק "פיצוי לדוגמא!" לפי ס' 31 א' לחוק הגנת הצרכן?
הבנתי שזה עד 10,000 ש"ח !!! בלי הוכחת נזק,
אך, ראיתי שהחוק נכנס לתוקף רק מ-1 בינואר2013.
אישור החוק - הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס` 35), התשע"ב–2012
האם עדיין אפשר להסתמך על הסעיף הזה למרות שחסר חודש פלוס לכניסה לתוקף של החוק?