מה הדרך הנכונה במקס...

מיכאל ג

New member
מה הדרך הנכונה במקס...

להוסיף עוד זמן בתחילת האנימציה? אני מדבר על סצינה עם keys של אנימציה, אפקטים, חומרים, particles - אנירוצה להזיז את הכל ביחד שניה קדימה כדי שתהיה לי שניה פנויה בהתחלה, אבל שכל היתר יהיה עדיין מסונכרן. אני מסתבך עם ה-dope sheet, זה לא מזיז לי את הכל כמו שצריך משום מה. שיניתי את ה-RANGE שיתחיל במינוס שניה, וזה עובד בסדר, אבל מעצבן אותי שברינדור פריימים מקבלים מספרים שליליים. בטח יש משהו מסודר לעשות את זה.
 

Gazibo

New member
כנראה בגלל הparticles

בעקרון הזזה של keys ב dope sheet או בcurve editor אמורה להזיז הכל. כנראה הסיבה שהוא לא עובד היא בגלל שהשינויים בפרמטרים של הparticles או אחרים לא נשמרים כקיפריימים וצריך לשנות אותם ידנית. ישנו טריק נחמד שנתקלתי בו פעם, שאפשר לשנות באופן עקבי ובסדר עולה ערכים של קבצים (של windows). אז אפשר לרנדר כרגיל את האנימציה, בתיקייה נפרדת לרנדר את הפריימים מתחת לאפס עם הערכים השליליים, ופשוט למספר את הקבצים בערכים עולים כך שיהיה רצף מסודר (פעולה של שלוש ארבע לחיצות, בדיוק כמו rename objects במקס). ואז בעצם אתה קובע את סדר הפריימים. לא זכור לי איפה אבל, נראה לי שבתוך ה adobe media encoder, לא סגור על זה.
 
מעולם לא השתמשתי בזה למטרה הזאת, אבל זה

אמור לעבוד בתאוריה. תנסה להשתמש ב block controller בתוך ה curve editor. במקור זה אמור להיות כלי שמקל על יצירת walk cycle או אנימציות מחזוריות (קצת כמו MC בפלאש עם טויסט מקסי), הוא לוקח את כל הפריימים שאתה מסמן ומכניס אותם לבלוק אחד שכולל בתוכו את כל האנימציה. את הבלוק הזה אפשר לשכפל ולהזיז. תנסה ליצור בלוק לכל האנימציה שלך, להוריד את ה visibility להכל מלבד הבלוק ותשים את הבלוק קונטרולר פריים אחד קדימה.
 

Higgs boson

New member
לא מכיר מקס אז אני לא יכול לעזור לך, אבל

בהמשך למה ש-Gazibo הציע לך, אתה יכול להשתמש ב-XnView או ב-Total Commander כדי לעשות Batch rename לסיקוונס המרונדר. וסתם המלצה שאימצתי לפני שנים וזה הוכיח את עצמו כבר כמה פעמים בעבר: במקום להתחיל סצינה בפריים 1, אני מתחיל אותה בפריים 101. וככה יש לי מרחב בטחון למקרים שצריך להוסיף אנימציה בהתחלה. שמעתי על השיטה הזאת בזמנו מאיזשהו אנימטור נחשב, לא זוכר מי זה היה, וזה עובד מצוין. בהצלחה בכל אופן.
 

drorlazar

New member
אתה יכול למספר את הפריימים במקס, דרך חלון

הרנדר סט-אפ...
 
למעלה