מה הולך פה?/המלצות

nonagon

New member
מה הולך פה?/המלצות

בוולשית אומרים על זה Ach y fi, או בעברית: הפורום מתדרדר לאחור יותר מהר מלאדה שמנסה לנסוע בעלייה. לא שאני גיבור כזה גדול, שהרי עברו יותר משלושה שבועות מאז ביקרתי כאן לאחרונה בצורה רצינית. אז... אין אורדר טו ספייס ת'ינגז אפ א ביט, אני מחפש המלצות יצירתיות. אישתי ואני מנצלים הזדמנות שנקרתה בדרכנו ויוצאים לחגוג את השנה האזרחית החדשה ברפובליקה הירוקה, סה"כ נבלה שם 4 ימים מלאים. התכנון הוא יום וחצי בדבלין (בערב השנה החדשה נחרף את נפשותינו באזור טמפל באר, אך אם יש למישהו רעיון מעניין יותר, נשמח לדעת) ואז לשכור רכב ולחפש הרפתקאות בכיוון קילקני (הכל כ"כ זול ולא זמין עכשיו). ובכן... מישהו היה באירלנד בחורף? תמיד רציתי, זה נראה לי דרמטי להחריד והייתי מעוניין לדעת אילו אתרים, שאינם מגה-תיירותיים, שווים ביקור בתקופה ובגאוגרפיה שהזכרתי. כמובן שכלום לא קבוע ואין כמו בעלי נסיון. אז אנא מכם, דו יור וורסט. Trugarez Yec'hed mat
 

jonbaum

New member
בניגוד למה שחושבים

אירלנד יכולה להיות יפיפיה בחורף (השנה אני מציין את החורף השביעי שלי כאן). אם יש לכם אוטו, סיבוב בפניקס פארק בבוקר קר עם שמש זורחת הוא מחזה בלתי נשכח - קרה נוצצת על המרחבים העצומים, העצים הענקיים בלי עלים, ערפל קל שמרחף מעל - פשוט תאווה לעיניים. יש גם הרבה יותר פעילות תרבותית האשר בקיץ. כדאי לבדוק מה יש בתיאטראות השונים, או אולי איזה ג'ז לייב באחד המועדונים, או קונצרט באיזו כנסיה. והנה המוטו - אם קר אז לובשים מעיל.
 

מ י ר י ב

New member
בבקשה

פרק א' פרק ב' בעיקר ממליצה בחום על Kinsale ו-Kenmare. גם Bantry מקסימה למרות שהרבה יותר גדולה. למרות שלא הייתי, נראה לי שכדאי לבקר גם ב-Kilkenny ו-Killarney.
 

jonbaum

New member
עכשיו מז"א חורפי משגע

כבר מאז תחילת השבוע וצפוי להמשך לפחות עד יום שני-שלישי. נקווה שיחזיק מעמד עד שאתם באים.
 
למעלה