מה הופך את הלקוחות ללקוחות נאמנים?
לקוחות הם בעצם אנשים, בדיוק כמונו ואני מאמינה שמה שהופך את הלקוחות לנאמנים, מעבר למקצועיות ולצורך במוצר או שירות אותו הם מקבלים מחברה כלשהי - זה הקשר האישי בין בני האדם, בין מנהל הלקוח ללקוח. לא אחת נתקלתי שקשרים השתנו והתפוגגו בעת שינויים של גורמים אנושיים במערכת שהשפיעו על נאמנות הלקוחות.
מה לדעתכם ומניסיונכם הופך לקוחות ללקוחות נאמנים?
לקוחות הם בעצם אנשים, בדיוק כמונו ואני מאמינה שמה שהופך את הלקוחות לנאמנים, מעבר למקצועיות ולצורך במוצר או שירות אותו הם מקבלים מחברה כלשהי - זה הקשר האישי בין בני האדם, בין מנהל הלקוח ללקוח. לא אחת נתקלתי שקשרים השתנו והתפוגגו בעת שינויים של גורמים אנושיים במערכת שהשפיעו על נאמנות הלקוחות.
מה לדעתכם ומניסיונכם הופך לקוחות ללקוחות נאמנים?