מה החוליה החלשה באופניים חשמליים מההיט של מהירות?

מה החוליה החלשה באופניים חשמליים מההיט של מהירות?

יש לי אוןפניים עם סוללה 48/15.5
בקר 500
ומנוע 500
הם מגיעים ל32 קמש,
ואני לא מצליח להבין מה מהחלקים הנ"ל הוא הצוואר בקבוק.
 

mudale222

New member
דבר ראשון באופן כללי אין לך כנראה צוואר בקבוק

עזוב את כל מה שהילדים מנפיצים על המהירויות שלהם באופניים.
מהירות שיוט של 250W וואט בערך 12-17 קמ"ש. 500W 30-35 קמ"ש, 1000W 40-45 קמ"ש, 1500W 50-60 קמ"ש.
מעבר לזה אם אתה מדבר רק על הסגירה ולא על שיוט, אז יש את הליפוף של המנוע. יש מנועים עם ליפוף מהיר ויש עם איטי. בליפוף מהיר המהירות של הסגירה במישור וירידות תהיה יותר גבוהה אבל זה בא על חשבון תאוצות איטיות ומהירות איטית בעליות.
 
מדבר על שיוט,

אז אם אני מבין אותך נכון
המנוע זה הגורם המגביל אצלי? ותיקון טעות- הבקר שלי הוא 350, לא 500.
 

mudale222

New member
זה בערך המהירות שיוט המקסימלית של 500W

בשביל מהירות שיוט יותר גבוהה אתה צריך להחליף או את המנוע או להעלות את המתח של הסוללה (או אולי להחליף לבקר יותר חזק אם כי לא בטוח שזה יעזור אם המנוע מגיע למקסימום סלד שלו). זה תלוי במערכת הספציפית שלך.
ההחלפה הכי זולה תהיה של הבקר אבל לא בטוח שזה יעזור יותר מדי כי אם המנוע מגיע לסלד הכי גבוה שלו ב32 קמש אז לדחוף לתוכו יותר כוח (אמפר) סתם יחמם אותו ולא יביא מהירות שיוט גבוהה יותר. זה תלוי אם מה שעוצר אותו זה ההתנגדות רוח וחסר לו כוח או שזה הסלד המקסימלי שלו.
בגדול לא שווה לך להתאמץ אלא אם אתה רוצה לשדרג את כל המערכות כי ברגע שאתה משדרג מנוע אתה צריך סוללה חזקה יותר ובקר חזק יותר וכו'.
קח בחשבון ש1000W זה מהירות שיוט של 40-45.
 
תודה
אגב, מה הדרך הכי טובה לשמור על הסוללה?

מבחינת טעינות,
לתת לה להתרוקן ואז להטעיון?
או להטעין כל יום גם אם היא לא התרוקנה?
או אופציה אחרת?
 

mudale222

New member
תיאורתית הכי בריא לסוללה להיות תמיד בין 30%-80%

מעשית זה לא ממש פרקטי, אז פשוט תשתדל לא לרוקן אותה עד הסוף ולנטעין באיזור ה30%.
 
למעלה