מה החסרונות של SHR בהשוואה ל IPL

shirlizinia

New member
מה החסרונות של SHR בהשוואה ל IPL

התחלתי טיפול ב -IPL במכשיר 600HR בבית השחי, עכשיו אני רואה הרבה פרסום על שיטת SHR ואני תוהה מה החסרונות של שיטה זו על פני ה IPL כי לפי מה שאני קוראת יש לה רק יתרונות. הבנתי שזה עובד בעוצמת אנרגיה יותר נמוכה, אם כך זה אמור להיות פחות אפקטיבי לא? אז יש לי שלוש שאלות: 1. האם המכשיר שציינתי -600HR ידוע יעיל ובטיחותי? יש לציין שאני עושה טיפולים אצל מישהי פרטית בבית לכן חשוב לי לדעת אם זה כרוך בסיכון. 2. האם נפוצה התופעה של כאב בבלוטת לימפה כיומיים לאחר הטיפול בבית השחי? כי זה מה שהיה לי... 3. מה החסרונות של ה- SHR? אודה אם תוכלו לענות לי די בהרחבה.
 

meyl1

New member
השוואה

1.המכשיר שאת מטופלת בו יעל ובטיחותי כל עוד המפעיל שלו יודע את מלאכתו. 2.לא ניתקלתי בתופעות של כאב אחרי,כדאי לדווח על כך,אולי עבדו בעוצמה חזקה מדי. 3.ה-SHR הוא מכשיר חדש מאד ועדיין אין הוכחות חותכות לטווח ארוך של יעילותו. זו הסיבה העיקרית שגרמה לי לבחור לעבוד עם IPL,ובנוסף מצאתי כי רבים מנסים למכור אותו,יש אותו בשפע למכירה במשומשים,אולי גם זה שופך אור על יעילותו... ולגבי הסיכונים-אם עובדים לא נכון יש סיכון,הבחירה במי שמטפל בך צריכה לבוא מהמלצות,בידקי מי מטפל בך,מה הבנתו בנושא העור,האם יש תעודות כולל ביטוח אחריות מקצועית. והכי חשוב-היי ערה והפעילי את הגיונך הבריא,שאלי שאלות וגלי מעורבות בתהליך. בהצלחה!!!
 
בנוסף למה שמאי אמרה

זה לא ממש נכון שאין הוכחות ליעילות שיטת ה SHR. אני קראתי בYNET שנעשו כמה וכמה מחקרים על השיטה ומצאו אותה יעילה לאין שיעור.
 

meyl1

New member
נכנסתי לקישור ששלחת(בעצם לשניהם)

ב YNET ברור שמדובר בכתבה פירסומית,ממליצה למי שניכנס לקישור ששלחה לנו דנה,שיקרא גם את התגובות לכתבה:90% מהממליצים על ה SHRעברו בין טיפול לשלושה ורואים תוצאות טובות,הבעיה בשיטה היא מה קורה בהמשך,הרבה יותר מדווחים על אכזבה גדולה. הקישור השני שצרפה דנה הוא של המשווקים של SHR. מבחינתי העובדה שיש כל כך הרבה מכשירים י SHRלמכירה ביד שניה אומרת הכל.
 
למעלה