מה הטקטיקה הכי טובה להשיג סקס?

מצב
הנושא נעול.

kingalways

New member
מה הטקטיקה הכי טובה להשיג סקס?

אהלן חבר'ה, בגילי המופלג - 35 - כבר לא פשוט להשיג זיונים. זאת מפני שהמחיר שנשים דורשות בגיל הזה הוא יקר - קשר רציני, מגורים משותפים, נישואין, ילדים, כסף. בהיותי גרוש+1 אני יכול להעיד ממקור ראשון שהמחיר אינו מצדיק את הסחורה. יחד עם זאת, אני עדיין מאוד אוהב לזיין נשים יפות ומתכוון להתמיד בכך. עוד שנים רבות של און לפני. אם כך רציתי להתייעץ עם חברי הפורום המלומדים, מה הטקטיקה הכי טובה לנקוט בה בגילאים שלי כדי להשיג סקס מבלי לשלם את המחיר. האם עדיין מדובר בגישת הקשרים הקצרים תוך אשליית האישה לכוונות רציניות ?
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
אין לי הרבה לחדש, ולמען האמת השאלה שלך לא ממש מעוררת סימפטיה

הדברים ידועים עוד מימי התנ"ך וכנראה הרבה קודם. שתי שיטות כבר ציינת: כסף ושקר. יש גם שיטה של אמירת אמת. זה מה שאני הייתי עושה. יש תמיד נשים שבשלב כלשהו בחייהן מעוניינות במין ללא מחוייבות. אני לא יודע איזו עובדת יותר טוב. ברור שיותר קל בשתי הדרכים הראשונות. כאמור, אין לי סימפטיה רבה לשאלה הזאת, אבל הנה עניתי. ____________________________________ מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
כלומר, לא אתה, מריוס


הפונה, בעל האיבר הבוער.
 

alongrin

New member
תהיה הכי ישר והכי ישיר שאפשר.

אל תוליך שולל אשה שרוצה זוגיות אמיתית וחתונה בשביל להשיג סקס. אין דבר יותר נמוך ושפל מלעשות מניפולציה על רגשותיו של אדם אחר. גיל 35 זה גיל הממוצע שבו לצערי הרב הרבה מערכות נישואים מתפרקות. "לשוק הבשר" נפלטות כל שנה הרבה מאד גרושות שרק עתה סיימו גירושים קשים. רובן בשלב הזה מחפשות מערכת יחסים זורמת וקלילה. בילויים, טיולים, סקס והדבר האחרון שהן רוצות לשמוע עליו בשלב הזה הוא פרק ב'.
 

שילה1

New member
הכללות רבות כל כך....

טוב.הבנתי.במקום לכתוב"לדעתי"או",כך נראה לי". ובדרך אגב,מחפיץ נשים."שוק בשר"?מצטערת. מושג שראוי היה שלא יעבור מקלדת!
 

alongrin

New member
מרשה לעצמי עוד הכללה...

כשנשים לא מסוגלות לענות למשהו לגופו של עניין, הן תמיד שולפות מהשרוול את הקלף של "מיזוגניה" או "החפצת נשים". שוק הבשר הוא שוק של גברים ונשים, אחרת זה לא היה שוק. הוא בא לתאר מציאות שלפעמים לא כל כך מחמיאה - ולכן המונח הזה כל כך מתאים. לגבי שאר ההכללות, אני מסוגל לתמוך בהן בנתוני למ"ס. מה איתך?
 
בהנחה שאינך טרול למעשה אלון ומריוס כבר די סכמו

אם המחיר של קשר רציני יקר מדי עבורך, אתה יודע בדיוק אילו נשים "מוכרות" את המוצר שאתה מעוניין בו במחיר זול יותר. דרך אגב, זו בדיוק הסיבה שנשים מתנגדות לזנות. נוח לך להגיד שזה מתוך דאגה לנשים מסכנות, אבל הסיבה האמיתית שנשים מהסוג הזה פוגעות ביכולת שלהן "למכור" במחיר היקר. וכמו שאלון אמר , יש לא מעט נשים שאוהבות סקס קליל בלי מחויבויות. זה נכון שיש גם נשים רווקות כאלה, אבל זו עלולה להיות ריזיקה. עדיף לך גרושה פלוס שלא מעוניינת בילדים נוספים. יש לא מעט כאלה, אך חלק לא מבוטל מהן מבוגרות ממך במספר שנים (במידה ויש לך בעיה עם זה).
 

A לוןA

New member
אחד משניים

או שאתה טרול או שאתה יצור מעורר קבס. &nbsp אחת ההודעות הדוחות שיצא לי לקרוא בזמן האחרון.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
אבל בוא נכיר במציאות...

הוא באמת כותב בצורה דוחה, וציינתי זאת. אבל זו האמת של הרבה מאוד גברים. לא ככה? אז מה שדוחה בהודעה שלו הוא דווקא האמיתיות והיעדר הצבעיות שבה. וזו הסיבה שעניתי. &nbsp שאלה מעניינת אחרת היא למה הוא כותב פה. ברור לי ש"מידע" הוא לא הסיבה, שהרי ברור היה שאיש לא יחדש ולא חידש לו כלום. אני גם לא חושב שזה פוסט שמנסה לדוג פרטנריות, כי הנוסח המקובל לדיג הוא "אשתי לא מבינה אותי, אני חי בחסך, יש לי המון מה לתת" וכולי. &nbsp אז מה נשאר? &nbsp אני חושב שאנשים פשוט רוצים קשר עם אנשים אחרים. לא להתקע לבד עם המחשבות. והאמת - בשביל זה יש פורומים. גם לאנשים שהצרכים שלהם לא אטרקטיביים בעיני האחרים (או בעיניי). &nbsp המסר שלי אליו הוא: לגיטימי לגמרי לחפש סקס מזדמן, ללא שום קשר. הדרך בעיני היא אמרית אמת. והנימוק שלא כתבתי לו, אבל הוא ברור אני חושב, הוא שפגיעה מתמשכת בזולת פוגעת גם בנו עצמנו, והופכת אותנו ליצורים דחויים ומוקצים. &nbsp וואו, כמה חפירה על הבוקר... לא מאמין על עצמי. ____________________________________ מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי &nbsp
 
אני לא חושב שיש משמעות בסקס מזדמן

בסופו של דבר, אם אתה גבר אלפא בגילאים האלה אתה יכול להיות כל יום עם משהי אחרת, לפעמים גם עם יותר מאחת ואפילו במקביל. &nbsp מניסיון אני יכול לומר שסקס סתמי בסופו של דבר מרוקן ולא באמת ממלא איזה צורך. אם אתה מסתכל על סקס כמשהו שטחי לסיפוק צרכים, ברור שמחיר של חתונה וילדים הוא יקר. &nbsp אבל בזוגיות יש קצת מעבר לזה, חיבור רגשי, חברות ועוד הרבה דברים אחרים (שלא ישתמע שאמרתי שסקס לא חשוב - הוא הכי חשוב וחשוב שיהיה מספק ובתדירות גבוהה) אבל שאתה מסתכל בצורה שטחית של חור או גוף, אני לא באמת חושב שזה מה שהיית רוצה. &nbsp אני חושב שיש לך בעיה אחרת ואם אתה תתפוס את הסקס כגמול על ההשקעה או כמוצר אתה תתאכזב. &nbsp עדיף להבין על מה זה יושב בטיפול, בהצלחה &nbsp
 

שילה1

New member
גם השניים שעונים לו-

כאישה-כתיבתם דוחה. סליחה. אנחנו לא חפץ,לא מוכרות וכו'. מפליא שבמאה ה21-חושבים וכותבים כך. ומניחה שלחלק מהכותבים יש בנות זוג ובנות. בחילה!!!
 
if you are not the customer you're the product

המילה "מוכרות" הופיע במרכאות גם בהודעה המקורית, אבל היא נבחרה שלא במקרה. לא רק משום שיש נשים שהלכה למעשה אכן מוכרות סקס (בלי מרכאות) אלא שיש מודלים שמצליחים להסביר יפה את האינטראקציה בין גברים לנשים כאשר מתייחסים לסקס כאל מוצר אשר נמצא בבעלות נשית ו"נמכר" בצורה זו או אחרת לגברים. ואם את רוצה הפניה למאמר אקדמי בבקשה https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15582858/
 
ומעניין איך מתייחסות נשים לנהגי משאיות, מתקיני מזגנים,
מובילי סחורה במשאיות ואוניות, תופרות בגדים, פועלי בניין , שוטרים ושומרים ועוד כל מיני כאלו שעושים את הקיטורים באינטרנט לדבר הרבה יותר נוח. אפילו יותר גרוע מלחפץ פשוט כאוויר. טלי קורה מבין עינייך.!!
 

alongrin

New member
אני אאתגר אותך בשאלה...

נניח שאת מוציאה מהמשוואה את הסקס לגמרי - אין סקס בכלל. איזו זכות קיום יש לזוגיות/נישואים בין גבר לאשה ללא סקס? את מבינה שסקס פה הוא "שובר שוויון"?
 

A לוןA

New member
לא הבנתי את הטיעון

לפני 40 שנה צביטה בטוסיק של הפקידה שלך היתה מעשה שובבות היום תקבל תלונה על הטרדה מינית ועדיין זו מציאות עבור הרבה גברים ונשים, זה עושה את זה בסדר, או ראוי? &nbsp אם ה"אמת" שלך מותאמת לסטנדרטים מיזוגניים של לפני 3 דורות- רצוי מאוד שתתעדכן, ורצוי שמי שנתקל באותה "אמת" יגנה אותה בכל תוקף.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
בלבלת בין עובדות לנורמות

כל מיני גברים היו רוצים לצבוט לנשים בתחת. זו עובדה. צביטת אישה בתחת היא מעשה מגונה ומרושע. זו נורמה שאני לגמרי מסכים איתה. זה גם חוק מוצדק בהחלט. למעשה, הסיבה שצריך נורמות וחוקים, היא בדיוק בגלל העובדות הללו שקשורות לדחף מיני (או כלכלי או אלים או כל דחף אחר). --- וחזרה לנושא השירשור הזה: הרבה גברים (וגם כמה נשים) מחפשים סקס ללא מחוייבות. זו עובדה. לשקר למישהי שמחפשים קשר כשבאמת רק רוצים לשכב איתה, זו מנוולות וזה ניצול איום ונורא. זוהי נורמה חברתית ומוסרית, שאני כמובן מסכים איתה. אבל למרבה הצער, אין חוק נגד זה. וגם לא יכול להיות, כי לא ניתן למשטר כל מחשבה וכל אמירה. כל מה שניתן לעשות - ואני עושה - הוא לגנות שקרים כאלה ולהציע לאנשים דרכים אחרות. ____________________________________ מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
יש מקרים שבהם הרשויות מתערבות,
היה בחור ערבי ש"הצליח להשכיב" ישראלית יהודיה כי שיקר לה שגם הוא יהודי. אחרי זה היא התלוננה למשטרה על השקר והוא הורשע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה