מה היה קורה אם?

  • פותח הנושא RTur
  • פורסם בתאריך

RTur

New member
מה היה קורה אם?

והפעם: מה היה קורה אם השיר "הימים האבודים" היה יוצא כסינגל? * האם הוא היה מצליח? * האם הייתם מעדיפים שהוא יצא כסינגל במקום אחד הסינגלים האחרים שיצאו מ"לולה"? (לולה, כי ככה זה, דבר פתוח, מעליות, 2006) * האם הייתם מוציאים אותו כסינגל נוסף מהאלבום? * איזו גרסה הייתם מוציאים לרדיו - הרגילה או האקוסטית? * איך לדעתכם היה נראה הקליפ של השיר במידה ודודו היה מחליט לצלם אחד כזה?
 

nuna19

New member
עונה!!!

* האם הוא היה מצליח? בהחלט! וחבל שהוא לא יצא!!! אחד המעולים בדיסק. * האם הייתם מעדיפים שהוא יצא כסינגל במקום אחד הסינגלים האחרים שיצאו מ"לולה"? (לולה, כי ככה זה, דבר פתוח, מעליות, 2006) האמת שכן. אולי במקום 2006 * האם הייתם מוציאים אותו כסינגל נוסף מהאלבום? זה בטוח! * איזו גרסה הייתם מוציאים לרדיו - הרגילה או האקוסטית? הרגילה. האקוסטית לא היתה מצליחה. * איך לדעתכם היה נראה הקליפ של השיר במידה ודודו היה מחליט לצלם אחד כזה? האמת? אם הדורבנים לא היו לוקחים את אותו רעיון לקליפ של "לא פוגע" ככה בערך היה נראה הקליפ הזה... :)
 

RTur

New member
"או הימים האבודים שלי..."

* האם הוא היה מצליח? לא יודע עד כמה הוא היה מצליח אבל בהחלט הייתי נותן לו סיכוי יחסית גדול.. הוא מאוד "דודו טסאי" * האם הייתם מעדיפים שהוא יצא כסינגל במקום אחד הסינגלים האחרים שיצאו מ"לולה"? (לולה, כי ככה זה, דבר פתוח, מעליות, 2006) האמת שכן - את 2006 בכלל לא הייתי מוציא. ואולי גם במקום "כי ככה זה" * האם הייתם מוציאים אותו כסינגל נוסף מהאלבום? לא. האלבום גם ככה "קצר" וגם 5 סינגלים זה היה הרבה לטעמי * איזו גרסה הייתם מוציאים לרדיו - הרגילה או האקוסטית? כמובן שאת הרגילה. האקוסטית מדהימה אבל לא לרדיו * איך לדעתכם היה נראה הקליפ של השיר במידה ודודו היה מחליט לצלם אחד כזה? האמת שאין לי שום רעיון חחח
 
למעלה