אנסה לקצר.
קניתי טאבלט ברשת חנויות גדולה עם פריסה ארצית, הטאבלט הגיע כעבור יומיים.
כשפתחתי את האריזה, ראיתי שהתפריט ברוסית עם כל השפות האפשריות, שפה שאני לא מבינה. פניתי אליהם, ובינתיים פניתי גם בבקשת עזרה בפייסבוק לדוברי רוסית. מישהי סימנה על מה ללחוץ, לחצתי, הטאבלט נשאר ברוסית, ומילת השפה נעלמה.
מכאן התחילה הסאגה. כמובן, כמו הרוב, אין טלפונים לשיחה ישירה, רק ווצאפ.
התכתבתי עם נציגה, מה אגיד לכם, מעולם לא נתקלתי במישהי שלא מבינה כלום, גם לא את התלונה. שלחה לי לווצ כל מיני קבצים לא קשורים, הציעה הצעות לא הגיוניות ולא קשורות, ולבסוף הבטיחה לברר. הבטיחה 3 ימים, עדיין לא חזרה עם תשובה.
בינתיים הבן המתוק שלי הגיע והחליט לעזור. פתח את הטאבלט ופתח גוגל טרנסלייט עם מקלדת וירטואלית ברוסית, והעתיק אות אות ומילה מילה בשפה ובצורת אותיות (קיריליות) שהוא לא מכיר, וכך לאט הוא גייר את הטאבלט, שעדיין מידי פעם חזר למקורו הרוסי. היתה לו גם בעיה של מסך כהה מידי, כי בהתחלה לא הצליח להגיע להגדרות הרוסיות כדי להבהיר אותו.
המכשיר נראה אחלה, רק שבינתיים לא אוכל להשתמש בו כי הוא חלק מאד, ממתכת ולא מפלסטיק, פחד שיפול וצריך מגינים. (לא קניתי בשבוע שעבר, כי לא הייתי בטוחה שאשאר עם המכשיר)
הטענות שלי, הן ביזבוז זמן שלי ושל הבן, עצבים, ואין ספור התכתבויות עם נציגה שלא מבינה כלום, עונה לא לעיניין, כשעונה, כי בין תגובה לתגובה לפעמים עוברות גם שעתיים. כתבתי להם שאין צורך לחפש פתרונות כי כבר מצאתי, ושנראה לי שמגיע לי פיצוי כלשהו. היום חזרה אלי נציגה אחרת, שכתבה...שהעיניין בבירור, ושקיבלתי (לא מה שביקשתי) את הכל מהנציגה הקודמת. (למשל, שלחה לי דף עם הקרינה הסלולארית של הטבלט... ועוד קבצים שכלל לא ניתן היה לפותחם)
ניסיתי גם את הטלפונים של של כמעט כל חנויות הרשת, כולם מפנים לווצאפ... חוץ מחנות אחת (ממנה יצאה החשבונית) שנאמר לי שהם חנות של נכים ומוגבלים, משהו כזה, ביקשה את הטלפון שלי והבטיחה להעביר שיתקשרו אלי. אליכם התקשרו? כך גם אלי.
השאלה שלי, אם ניתן לעשות משהו, לבקש איזה פיצוי (למשל מגן) או לעזוב. כי בינתיים הם ממשיכים לכתוב לי שהעיניין בבירור.
בחיים לא אקנה אצלם יותר. ואם תאשרו לי, אפרסם את שם הרשת.
תודה למי שקרא את הכל. שיהיה יום שקט.
קניתי טאבלט ברשת חנויות גדולה עם פריסה ארצית, הטאבלט הגיע כעבור יומיים.
כשפתחתי את האריזה, ראיתי שהתפריט ברוסית עם כל השפות האפשריות, שפה שאני לא מבינה. פניתי אליהם, ובינתיים פניתי גם בבקשת עזרה בפייסבוק לדוברי רוסית. מישהי סימנה על מה ללחוץ, לחצתי, הטאבלט נשאר ברוסית, ומילת השפה נעלמה.
מכאן התחילה הסאגה. כמובן, כמו הרוב, אין טלפונים לשיחה ישירה, רק ווצאפ.
התכתבתי עם נציגה, מה אגיד לכם, מעולם לא נתקלתי במישהי שלא מבינה כלום, גם לא את התלונה. שלחה לי לווצ כל מיני קבצים לא קשורים, הציעה הצעות לא הגיוניות ולא קשורות, ולבסוף הבטיחה לברר. הבטיחה 3 ימים, עדיין לא חזרה עם תשובה.
בינתיים הבן המתוק שלי הגיע והחליט לעזור. פתח את הטאבלט ופתח גוגל טרנסלייט עם מקלדת וירטואלית ברוסית, והעתיק אות אות ומילה מילה בשפה ובצורת אותיות (קיריליות) שהוא לא מכיר, וכך לאט הוא גייר את הטאבלט, שעדיין מידי פעם חזר למקורו הרוסי. היתה לו גם בעיה של מסך כהה מידי, כי בהתחלה לא הצליח להגיע להגדרות הרוסיות כדי להבהיר אותו.
המכשיר נראה אחלה, רק שבינתיים לא אוכל להשתמש בו כי הוא חלק מאד, ממתכת ולא מפלסטיק, פחד שיפול וצריך מגינים. (לא קניתי בשבוע שעבר, כי לא הייתי בטוחה שאשאר עם המכשיר)
הטענות שלי, הן ביזבוז זמן שלי ושל הבן, עצבים, ואין ספור התכתבויות עם נציגה שלא מבינה כלום, עונה לא לעיניין, כשעונה, כי בין תגובה לתגובה לפעמים עוברות גם שעתיים. כתבתי להם שאין צורך לחפש פתרונות כי כבר מצאתי, ושנראה לי שמגיע לי פיצוי כלשהו. היום חזרה אלי נציגה אחרת, שכתבה...שהעיניין בבירור, ושקיבלתי (לא מה שביקשתי) את הכל מהנציגה הקודמת. (למשל, שלחה לי דף עם הקרינה הסלולארית של הטבלט... ועוד קבצים שכלל לא ניתן היה לפותחם)
ניסיתי גם את הטלפונים של של כמעט כל חנויות הרשת, כולם מפנים לווצאפ... חוץ מחנות אחת (ממנה יצאה החשבונית) שנאמר לי שהם חנות של נכים ומוגבלים, משהו כזה, ביקשה את הטלפון שלי והבטיחה להעביר שיתקשרו אלי. אליכם התקשרו? כך גם אלי.
השאלה שלי, אם ניתן לעשות משהו, לבקש איזה פיצוי (למשל מגן) או לעזוב. כי בינתיים הם ממשיכים לכתוב לי שהעיניין בבירור.
בחיים לא אקנה אצלם יותר. ואם תאשרו לי, אפרסם את שם הרשת.
תודה למי שקרא את הכל. שיהיה יום שקט.
נערך לאחרונה ב: