מה הייתם עושים ?

מה הייתם עושים ?

שלחתי מוצר בדואר EMS. הלקוחה העבירה תצלום של המוצר כשהמתכת עקומה
כאילו עבר התעללות מגונה .
כיוון שרצתה לשלוח אלי לתיקון ואחרי זה לקבל אותו שוב בדואר , הצעתי לה לתקן אותו ואני אשלם על התיקון.משהו באמת פשוט רק ליישר את המתכת .
עברו כבר 4 חודשים והיא לא פנתה אלי .
אני מרגישה עם זה די מוזר. לפנות אליה ? להציע לה פיצוי ? מה נהוג במקרה כזה ?
תודה .
 

לימיצ

New member
מדובר בעצם בשרות הלקוחות שלך..

נשמע שהיית בסדר, באת לקראת הלקוחה,
ונתת לה לבחור מה מתאים לה.
יכול להיותש התיקון עלה 2 דולר והיא החליטה שיצרית הקשר איתך מיותרת..
לכי תדעי. הייתי עוזבת וממשיכה הלאה
 
למעלה