מה הייתם קונים אם היה לכם הרבה כסף?

וואו!

בחלק הראשון של ההודעה ממש הכנסת אותי לקטע כמו שאומרים.. כל הכבוד לך! גם לי זה קרה פעם באמצע הרחוב, אבל לי היה יותר בארנק ובכל זאת נתתי לו שטר של 20... כל הכבוד לך! ובחלק השני בכלל כל הכבוד.. אם כי בד"כ כסף גורם לאנשים לא להיות אנשים כל כך טובים כמו שאתה כתבת אבל אם זה באמת היה ככה, הייתי שמחה אם היה לך את כל הכסף הזה :) לסיכום - אהבתי!
 
כלום. לגמרי לגמרי כלום.

שמה את הכל בבנק, ומנצלת את הריבית כדי לחיות בדיוק כמו שאני חיה כרגע, רק בלי לדאוג מאיפה אני מביאה את הכסף לשכירות.
 

adiroz9

New member
../images/Emo140.gifמה אני הייתי עושה עם הרבה כסף...

אם היה לי הרבה כסף הייתי משאירה לי ולמשפחה חיסכון וביתר הסכום הייתי נוקטת יוזמה מבורכת ומקימה עמותה חברתית -חינוכית לנוער טעון טיפוח באיזורי הפריפריה. הייתי משקיעה באנשי חינוך ותרבות ובעזרים טכנולוגים מתקדמים שיסייעו לנערים ונערות בעלי קשיים בתחום הלימודי והחברתי לצמצם את הפער ונותנת להם סיכוי לעתיד, כך שגם אלו שבאו משכבות חלשות, טעו ותעו בתקופת ההתבגרות יוכלו לפתוח דף חדש ולשפר את דרכיהם. הכוונה למסגרת בלתי פורמלית שתהווה אלטרנטיבה לאוכלוסית השוליים במערכת החינוך או אלה שנפלטו ממנה.
 

nini132

New member
הייתי קונה את תפוז../images/Emo43.gif

והייתי פותח תחרויות נורמאליות:
ספרו על הדרך הטובה ביותר להרוג את הנהלת הפורומים ההודעה היצירתית ביותר תזכה את כותבה בניק ניהולי
מה לדעתכם יש לעשות בפורום משוב המשתמש היצירתי יקבל ערכת הדלקה לפירומן המצוי מתנת רשת "שרוף כפי יכולתך"
רעיונות לקבורת פורום גוסס (שלא כוללים תחרויות יותר מטופשות משלי כמו זאת שאני משתתף בה הרגע) המשתמש יקבל ערכה לנקרופיל המתחיל עוד דרכים לבזבז כסף:
לכתוב ספר מטופש שאפחד חוץ מהסופר והנהלת תפוז לא קורא אותו
לפתוח אתר קהילות ולשכוח לשלם לצוות הטכני |
לפתוח את אותו אתר קהילות ולשכוח לשכור מומחה לאבטחת מידע |
לפתוח את אותו אתר קהילות.
לתת לחברי פורום הומור שחור את הכסף ולברוח לבונקר הגרעיני
 
/tapuzforum/images/Emo6.gifאתה חתיכת ייצור

תנצל את החריפות שלך לעשות כסף, או שתשקיע אותו בתורה
 
אני הייתי..

תורמת חלק מהכסף לעמותות לטיפול בבע"ח- זה נושא נורא רגיש אצלי, ולאחרונה שמתי לב שכל הכלביות ועמותות החיות מלאות ואינן יכולות לקלוט עוד חיות. דבר שני הייתי דואגת למשפחה שלי, נותנת סכום נכבד להורים ולאחים בשאר הייתי מגשימה חלומות ופנטזיות- הראשונה זה לקחת חופש ולהתנתק לתקופה ארוכה במקום מבודד ולחיות שם כמו מלכה :)
 

nini132

New member
אם היה לי מלא כסף

הייתי נותן לך חצי
במיוחד בשביל המטרה הראשונה
 
הייתי..

אילו היה לי כסף הייתי קונה בית בירושלים[רצוי בבית הכרם]עם גינה ,הייתי קונה לי אופניים וכלב לברדור.. הייתי מזמינה אוכל מוכן ממסעדות סיניות ואטלקיות.. הייתי עושה מנוי לבלוקבסטר/לקולנוע.. הייתי מבזבזת מכל הלב.
 

Thess1

New member
הייתי קונה את נכס הנדל"ן המבוקש ביותר בעולם-

הר הבית.
 

mirand

New member
היתי פותח בכל עיר מתחמי אוכל לעניים

יש המון עוני והרבה ילדים שלא מקבלים ארוחה חמה היתי דואג לצורך הזה שילדים יקבלו ארוחות חמות בכל עיר אז הכסף היה הולך למטרה חשובה וטובה שמצילה חיים ונשמות
 

זיתרענן

New member
לו היה נופל סכום ענק בידיי

אז ודאי שלא הייתי צריך לכתוב כאן, והייתי קונה את הספר בעצמי. וכמובן כמו הצהרת "עשיית השלום ושמירת יערות הגשם" של כל נערת יופי ברגע הזכיה, גם אני אשקיע בנדל"ן. שליש מהסכום, דירה לעצמי כמו שצריך, ונדל"ן מניב ולהשקעה. שליש מהכסף מקים את העסק שאני מנסה להקים כבר הרבה זמן ומחפש עוד השקעות. ושליש לעצמי, למשפחתי, לחיים ולהנאה
 
למעלה