מדובר בקו עירוני שמבוצע במכונה עירונית. הוא אינו קו אקספרס.
למה הוא נוסע בכביש בינעירוני כאשר יש אלטרניטיבה עירונית?
צפה בקובץ המצורף 96725
קו 400 לא הופעל באופן סדיר בידי אוטובוסים עירונים. זוכר את המפרקיות של דן נוסעות ברחובות ירושלים בעשור הראשון של המאה ה-20, היה להם נטייה להתקע בעליות של שער הגיא.יש הרבה קוים בגוש דן שנוסעים במכונות עירוניות על כבישים מהירים, בזמנו שדן הפעילה את קו 400 מתל אביב לירושלים היא הפעילה מכונות עירוניות וגם מפרקיות בזמני לחץ.
שים לב שכתבתי בזמני לחץ, לא באופן סדיר.1. מסלול ממערכת היסטורית שלא שונתה. רח' אבוחצירה לא התחבר כמו שצריך בעבר לקניון איילון ומבצע קדש, והיה צריך להגיע עד בן גוריון.
2. המסלול הנוכחי עדיין מהיר יותר בגלל פקקים במסלול המוצע, והשירות בקטע זה ניתן בידי קו 20 החדש בין רמת אביב לפתח תקווה (שאיטי יותר בצורה ניכרת מקו 49).
לא מצדיק. רק מסביר.
קו 400 לא הופעל באופן סדיר בידי אוטובוסים עירונים. זוכר את המפרקיות של דן נוסעות ברחובות ירושלים בעשור הראשון של המאה ה-20, היה להם נטייה להתקע בעליות של שער הגיא.
על אותו משקל אגד משתמשת באוטובוסים עירונים לעת צורך בקו 402, ובעבר בקווי בית שמש (417, 418,419 ז"ל) ובקווי אשדוד (בעיקר 450). ניתן גם מידי פעם לראות קווים בינעירונים ארוכים אחרים באוטובוסים עירונים בסופ"שים, חגים וימי בין הזמנים כמו 947, 921, 910, 405, 480 ועוד.
אפיקים משתמשת בעירונים בקו אשדוד- בני ברק (350 וחלופותיו) בימי עומס.
קווים בקווי ביתר- ירושלים/ בית שמש ובקווי מ. עילית- ירושלים/ בני ברק.
מטרופולין בקווי אלעד.
ועוד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.