מה המצב בשרת שלכם ??

dealex

New member
מה המצב בשרת שלכם ??

אז מה הולך ? שרת 1 התחיל וכבר יש מלחמות, לאן הולך השרת לעוד שרת מענין או שWOW יסגרו מהר את העסק ?? חברים בבקשה לעדכן אותנו במצב של שרת 1. שרת 2 הנאטרים התחילו, כנראה השרת הכי מענין ברגע זה, 3 WW לכל ברית השאלה מי יקח בסוף ? יאללה לעדכן אותנו כי המצב שם חם ממששש... שרת 3 , השרת לקחת סיומו ורואים את הסוף, מה יהיה ? עדכנו בבקשה .. שרת מהיר , החבר'ה מתחילים להשתגע וקצת לעשות בעיות.. האם בקרוב יהיה מלחמה בבריתות ויהיה משהו מענין ? חברים נא עדכנו אותנו במצב בכל שרת !
 
שרת 2

בעיקרון לנו(LT) יש 4 כפרים אבל משום מה השחקן הרביעי לא נכנס לברית של כולם.... הולך להיות מעניין אבל אנחנו ניקח את VVV
 
LT

הייתה אי הבנה בקשר לכפר הרביעי של LT היא נפתרה והוא יעבור להיות עם שאר השחקנים
 
אני בשרת 3 ושרת 1

בשרת 3 אין סיכוי לאף אחד מול WB... אז משעמם פצצות, רק פיצול בברית יכולה להביא למשהו מעניין. אני בכלל שוקל לפרוש משם ולהתרכז בשרת 1 ששם עוד אפשר לעשות משהו. בשרת 1 הכל עוד פתוח ואי אפשר לדעת מה יהיה... מישהו רשום בשרת 1 מהפורום?
 
אני ב1

ברית NA נעלמה. במקומה יש את OSQ שכרגע במלחמה מול WOW אבל לא בכל האגפים רק בקטנה סה"כ איש הישר בעיניו יעשה, הבא לבזוזך השקם לבזוזו שום דבר לא מעניין במיוחד
 
WOW

בינתיים זה נראה כאילו WOW שולטת בחלקים גדולים יותר מהמפה , לדעתי ההתנהלות של הברית שגויה ובשלב מסוים יתחילו שם פיצולים שיעזרו לOSQ לנצח את השרת .
 
לנסות להבין

מה לא מתנהל בצורה תקינה ולמה , להבין למה שחקנים מאבדים עניין , לתת פתרונות לבעיות במקום להתחמק בתשובות עוקצניות .
 
תראה

הברית היא ענקית אך עם זאת יש בה מנהלים טובים שאכפת להם ייתכן שיש מענה איטי לבעיות מסויימות אך הן מטופלות אין דבר כזה מושלם ולא הכל תלוי במנהלים חברי הברית אחראים על אופי הברית לא פחות ומי שאכפת לו נשאר ומנסה לשנות ולתקן ומי שלא לא
 
לפי התשובה שלך

אני מניח שהבנת מי אני ואת יודעת מה הטענות שלי ... בכל אופן את היחידה שהיתה אחלה כל הדרך ואני מקווה שתתפסי תפקיד בכיר יותר לטובת כולם .
 
../images/Emo13.gif

אני אגב לא תופסת שום תפקיד ניהולי כלשהו כך שאני בהחלט מקווה שאתה אינך מבלבל אותי עם אחרת
אבל, אני בהחלט ניחשתי מי אתה, ואני את המעט שיכולתי עשיתי. בהצלחה לשניכם
 
../images/Emo13.gif

אם היית בשלוחה שלי אני חושב שהבנתי מי את , בכל אופן אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד מהשחקנים של WOW יש לי לא מעט חברים ששיחקו איתי בשרת 2 שכרגע הם חלק מWOW ואני מאחל לכולכם הצלחה .
 

dealex

New member
שרת מהיר.

כנראה שהשעמום פה הולך וגובר.. החברים מנסים למצוא דרך להעביר את השעמום. אז PRO פורקה ועברה לברית אחרת.. ועכשיו פוצלה ושוב כל השטיות. הכל כי משעמם. אני צופה בקרוב קרב חביב בין -ELITE- ל DW . מענין בטוח יהיה. יאללה הימורים !
 

dealex

New member
קצת להתלהב ../images/Emo13.gif

Fat Ales שלב 50 (פלאדין) התקפה: 3085 (+) 47 הגנה: 165/65 (+) 0 בונוס התקפה: 20% (+) 100 בונוס הגנה: 20% (+) 100 התחדשות: 120/יום (+) 8 :ניסיון 59% 0 הגיבור הכי חזק בשרת
מקווה
 

suomesta

New member
יש סיבה להשאר בשרת 3?

מאחר ואני רק מתחיל וכל האנשים שמסיביב מתחילים האם יש עיניין בהשארות בשרת שאין לו עתיד ?
 

the ror

New member
איך מעלים את הנסיון של הגיבור?

סורי ששאלתי גם למעלה פשוט אני רואה שלשרשר אליך יהיה יותר רלוונטי...
 
למעלה