מה המתכון הטוב ביותר למאכל אדם? (בדיון 2007)

isf con

New member
מה המתכון הטוב ביותר למאכל אדם? (בדיון 2007)

אי פעם תהיתם מה הקניבלים אניני הטעם אוכלים להנאתם? מה נגיש אם נפתח מסעדת אוכלי-אדם? מה יותר טעים - עם עור או בלי עור? ומה לעזאזל עושים עם השיער?! כנס בדיון לספרות ספקולטיבית מתקיים זו השנה הרביעית בשבוע הספר העברי - הפעם בנושא טעים במיוחד: דרואידים וקניבליות. כמו בכל שנה האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטסיה מאתגרת אתכם בתחרות כתיבה ייחודית לכנס. והפעם תחרות שכמוה לא נראתה מעולם! תחרות המתכונים של כנס בדיון 2007 מתחילה לתפוח כבר היום! אם אתם יודעים כמה זמן צריך לבשל את המוח כדי שיהיה פריך וטעים, אנחנו מחפשים אתכם. שלחו את מתכוניכם עוד היום לתחרות. מה צריך בשביל להרשם? מקוריות, מתכון מנצח וקצת סבלנות (אין צורך לשלוח דוגמיות, אבל איורים יתקבלו בברכה). השופטים יבחרו את המתכונים המיוחדים ביותר, שיעוררו בהם את מירב ההשראה והתיאבון. בואו לספר, להמליץ ולטעום בכנס בדיון, 14 ביוני 2007 בבית אריאלה שבת"א. לפרטים נוספים על הכנס וכללי התחרות: http://fiction.sf-f.org.il
 
לא קניבליזם אבל

אם היתי יכולה לבחור דבר אחד שבחיים לא אכלתי ואני מאוד מסוקרנת לגביו והייתי רוצה לאכול אותו זה צדפות. זה נראה כל כך מזין. אה, ואם אפשר לבחור מאכל אחת מהישרדות, הייתי בוחרת את הביצים האלה שהם חצי ביצה חצי גוזל.. שמעתי שטום ואיאן אוכלים את זה גם אחרי הישרדות. ושזה טעים.
 

marceloros

New member
מנהל
איכס

ולא צריך להוסיף אבל חייב, צדפות (רגילות כמו בהישרדות) לטעמי זה לא מי יודע מה, אבל כמו תמיד תלוי מה ואיפה. הצדפות הלבנות הגדולות ואפילו בתוספת לימון (או רוטב אחר) זה בערך נזלת בטעם חול... המולים השחורים, במיוחד במטבח צרפתי, מעדן לחיך (מומלץ ברוטב יין לבן) יש צדפה בשם scallops שבארה"ב אם על הגריל או בבישול אחר, פשוט טעם גן עדן. קחו אותי להישרדות ואני אוכל מה שתרצו.
 
למעלה