מה העניין שלכם עם ירדן?

מה העניין שלכם עם ירדן?

אז מה שבירדן כולם פלאשתינאים? מה זה עוזר אם הירדנים לא מוכנים לקבל את הפלאשתינאים מישראל? מה, תקחו את הפלאשתינאים הישראלים ותצניחו אותם בכח לשטח ירדן?
 
שתי מדינות לשני עמים

מצידי הפלשתינאים ימשיכו לחיות כאן. אבל ממדינה- הם יכולים לשכוח. מבחינתי הם יכולים לקבל אותה איפה שהם רב (ירדן). אחרי שתהיה מדינה פלשתינאית בירדן, לא יוכלו הפלשתינאים שביש"ע להתבכיין על כיבוש, בדיוק כמו שיהודי הגולה אינם יכולים להתבכיין מבחינתי על אנטישמיות. ליהודים יש ברירה- לעלות לישראל. לפלשתינאים תהיה ברירה- לעבור למדינתם הריבונית. וצדק לכל, ובא לציון גואל.
 

Charlie

New member
חלילה וחס!

שלא יעזבו! שישארו כאן כמו שרצו ז´בו ובגין. סה"כ חבל לעזוב כעת. הם יקבלו אוטונומיה, יתרבו ויהפכו לאדוני הארץ תוך דור או שניים. ואז תהיה להם מדינה שתתחיל בעיראק ותסתיים בחופי הים התיכון. "פלסטין השלמה והגדולה"
 

Charlie

New member
חן חן ../images/Emo6.gif

חזרתי לאחר חודש מילואים בבקעה
 
מה אתה אומר... שקרן...

עובד עלינו, אה? אתה לא מתבייש לשקר כאן לכולם? אתה הרי ימני, איך יכול להיות שאתה עושה חודש מילואים ביחידה קרבית? הרי הימנים לא עושים מילואים. הם כולם צ´חצ´חים ושין-גימלים, אם הם בכלל הולכים לצבא. השמאלנים הם אלה שמשרתים ביחידות הקרביות ושומרים על המתנחלים והימנים הפרזיטים. לא ככה?
 
אני מאחוריך בגיניסט.

דני הוא צ´חצ´ח רציני, מתחת למסווה העיגולדים, ההומניזם הצרוף, יפות הנפש הבלתי נסבלת (עד מקוממת, בחוגים הפוליטים בהם הוא שוכן) ושער 2 בעל המקומות המסומנים (אוהדי הספורט שבינינו יוכלו לתפוס מדי פעם את הבורגני יוצא מספר דקות לפני סיום ההצגה על מנת שלא להיתקע בפקקים) מסתתרת אישיות אפלה. הצופה התמים יתקשה להבחין בכך, הצופה התמים רואה את דני וחושב על נעימות הליכיו, על פולניותו הבוטה, על אהדתו לקומוניסטים המסריחים, על הערצתו למחבל סלים טועמה וכן הלאה. אך ממחקר שנערך ע"י גורמים מוסמכים התגלה, לא פחות ולא יותר, שההיפוקרט הנאלח הזה שלשל בבחירות האחרונות את פתקה של מפלגת ימין (!) שלא נזכירה פה מחשש לקוראים בעלי לב חלש. בתחילה התקשנו להאמין, הוא הרי "משלנו", הוא אחד מהטובים, כל אישיותו זועקת שמאל! שמאל! שמאל! אך לאחר מספר בדיקות חוזרות ונשנות התאמתה השמועה הנוראה. חשוב שלא לטייח, ולבדוק איך בדמוקרטיה הנאורה שלנו יש אנשים דמוקרטים ונאורים המעזים פשוטו כמשמעו לתרגל את דמוקרטיותם הנאורה ולבחור בצד הפוליטי השמור לפרענקים הברברים. נ.ב (עבור הסוטה) קנית כרטיסים לפארמה?
 

Charlie

New member
ובכן אלמונימי ידידי הפרענק

ראשית, תזכור שמכירים אותי כאן, בפורום הליכוד, כצ´רלי ולא דני. הלו, זה לא מולדת! שנית, דווקא העונה לא יצאתי לפני הזמן! אל תלכלך סתם, מילא היותי פאשיסט וגזען אבל עד כאן! ומה רע במקומות מסומנים, מה עדיף - לעמוד כל המשחק כמוכם? שלישית, לא הספקתי לקנות אבל הבנתי שלמנויים זה שמור עד סוף השבוע. כך שאני לא מודאג. לאיפה נעלמת??
 
מצטער על האאוטינג

אבל העם צריך לדעת מי אתה ומהם נכליך חתיכת טרמפיסט. העונה לא יצאת לפני הזמן? שאני אצרף את ההבטחה הזו ל"אוסלו יביא שלום" "פישונט יביא אליפות" ו"הסופר ליד הבית שלי יביא גלידת תות לימון"? ולגבי המקומות המסומנים, כן! עדיף לעמוד 105 דקות בשער 5 עם הפרולטרים מאשר לשלם 120 ש"ח לכרטיס עם קשישים כמוכם. אבל סחטיין על "מי שלא קופץ צהוב" נגד אשדוד ופ"ת. שומרים עד יום שני, ולא דקה מאוחר יותר - אז מהר וקנה. לאיפה נעלמתי? זה אני ששרץ במילואים במאה השנים האחרונות?
 
וכל זה רק בשביל לקבל את עזה היפיפיה

העיר בה הביוב זורם ברחובות עם רוב של 99% ערבים וללא שום, שום היסטוריה יהודית
 
עזה לא ואום אל פאחם כן?

אני לא יודע אם באום אל פאחם הביוב זורם ברחובות, אבל גם שם יש 100% ערבים, גם שם ישראל לא בדיוק פופולארית, וגם שם אין היסטוריה יהודית. האם כבודו מציע להעביר גם אותה למדינה הפלשתינאית? או שמא לפנינו עוד מקרה של חוסר קונסיסטנטיות מובהק? ואם בהיסטוריה עסקינן, פרס יוענק למי שיספר לנו על ההיסטוריה היהודית בכפר הערבי שיח´ מוניס. כשזה מגיע לבתים שלהם, השמאלנים לא צריכים היסטוריה בשביל לדרוש את המקום לעצמם. צביעות.
 

Charlie

New member
יונתן, מילא שאתה בור בתולדות א"י

אבל לחשוף זאת ככה בציבור? לעם היהודי יש קשר רב שנים עם חבל ארץ זה (עזה) ואם תרצה אציין כאן כמה מהם. הערבים שם הם דיירים זמניים כפי שהם בכל מקום בארץ כנען.
 
הבהרה- איני רוצה שישתמע מדברי...

כאילו חס וחלילה אני טוען שלעם ישראל אין היסטוריה בעזה. כפי שצ´רלי ציין, יש לו קשר עתיק יומין עם חבל ארץ זה. הדברים שכתבתי נועדו בסכ"ה לחשוף בפעם המליון את חוסר הקונסיסטנטיות של השמאל הישראלי. איש מהם עדיין לא הצליח להסביר מה ההבדל בין השטחים שנכבשו בתש"ח לבין אלו שנכבשו בששת הימים, מלבד לטעון כל הזמן ש"שם האו"ם מרשה לנו להישאר, ושם לא".
 

Roobie

New member
יש לנו קשר היסטורי לעזה?

ככל הזכור לי היו שם פלישתים, וכרגע יש ברצועה 1.3 מליון פלשתינים.
 

Ergil

New member
מישהו לא הקשיב בשיעורי תנ"ך

מבזק חדשות: בכל א"י היו כנענים, חיתים יבוסים וכו´ וכו´. אנחנו היהודים כבשנו אותה. מכיוון שהחיתים כנענים יבוסים וכו´ וכו´ נעלמו כעמים, אנחנו היהודים מוגדרים כעם בעל זכות היסטורית על א"י, העם שהיה פה ראשון. יש שאלות?
 

Roobie

New member
ע"פ הסקירה של צ´רלי

אין קשר לשיעורי תנ"ך. אם היית מקשיב בשיעורי תנ"ך היית רואה שכל הזמן היו שם פלישתים. והגבתי למלא הודעות ומשום מה הן לא מופיעות..
 
אין קשר בין פלישתים ופלשתינאים

השמות דומים אך העמים שונים בתכלית. שאלתי את המורה לתנ"כ בדיוק אותה שאלה לפני כמה זמן.
 
למעלה