לא. להלן העובדות:
1. אין באיביי "due day". זו טרימיונולוגיה שהמצאת לצורך הטיעון שלך. איביי מאפשרת לפנות למוכר בנושא אי הגעת המוצר מרגע שהתאריך
המשוער האחרון עבר ו
למשך 30 יום.
A buyer can report in My eBay that they didn't receive an item once the item's latest estimated delivery date has passed, and for 30 days after the latest estimated delivery date.
http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-guarantee.html#timelines
2. זו אכן ההמלצה שלך, אבל השאלה על מה היא מבוססת. הסברת שאתה נורא לחוץ לגבי פרוייקטים שלך, בסדר; במה הפרוייקטים שלך רלוונטיים לקוחות אחרים? למה הם צריכים למהר כשיש להם 30 יום וסביר להניח שזה ייפתר בלי שיעשו כלום כי המוצר יגיע? לא נימקת.
אני כן נימקתי, והסברתי את החסרונות האובייקטיביים בהמלצה שלך – למוכר, ללקוח וללקוחות אחרים. אני יכולה להעיד על עצמי ששיטת ההמתנה מוכיחה את עצמה שוב ושוב. אף שאני מזמינה הרבה, נדיר שאני נאלצת לפתוח תלונות ומחלוקות. אני חוסכת טרחה וטרדה מעצמי, למוכרים, למערכת, וגם לסטטיסטיקה. אני לא עוד ישראלית לחוצה וקוטרית שגורמת למוכרים בינ"ל להסס אם להמשיך לשלוח לישראל (או לעבור ל-GSP ולהיפטר מכל הבעיות. לא רלוונטי לסין, כמובן).
מוכרים רבים יבקשו (ובצדק) מהלקוח להמתין (כי בד"כ המוצר יגיע בקרוב). מרגע שנפתחה פנייה, היא נסגרת אוטומטית תוך 30 יום אם היא לא נסגרת בדרך אחרת. כלומר מי שנחפז לפתוח פנייה מצמצם את זמן הגעת המוצר ואת זמן הטיפול בבעיה. למשל מי שבאמת רוצה לחכות ו/או לבקש שהמוכר ישלח את המוצר מחדש. לעומת זאת מי שמחכה 25 יום מהתאריך המשוער האחרון להגעת המוצר ורק אז פותח פנייה, רק מאותו רגע נספרים 30 יום, כלומר יש לו עוד 55 יום במצטבר. כאמור, מניסיוני הרב זה מאוד עוזר.
בשנה האחרונה קיבלתי חבילות מארה"ב אחרי שישה ואחרי שמונה שבועות; חבילות מסין גם אחרי חודשיים ואפילו שלושה... כלומר גם חבילות שלכאורה נראו "אבודות" הגיעו.
כולן. פשוט לאט. הזמנתי עשרות מוצרים בשנה האחרונה ו
כולם הגיעו (מארה"ב, מאירופה, מסין, מישראל...).
אין ספק שיש גם חבילות אבודות (כיום פחות) שלא יגיעו לעולם. אבל ההמתנה מורידה את כמותן משמעותית, כי פעמים רבות הן לא אבודות אלא רק תקועות ומתעכבות. החיפזון מהשטן.