מה הפרסומת הכי מעצבנת ?

danchen

New member
עוד פעם אחת אני אשמע את ירדן...

ואני אתפוצץ. הפרסומת ברדיו של הילדה המעצבנת שכאילו מדברת אל אמא שלה בטלפון ואומרת לה שתיסע לאט ותביא לה משהו אכן מביאה - את הסעיף. גם הילד מעצבן מאד, אבל אותו יצא לי פחות לשמוע ולכן הוא מסתפק במקום השני במצעד הפרסומות המעצבנות. ירדן פשוט גורמת לי להעביר תחנה, עד כדי כך, אלרגיה לתשדיר - איפה הימים של מקליק מי שמקליק מי שמקליק ראשון... איפה הילד שסוגר את המים... איפה הם כולם ??? הכל עדיף על ירדן.
 

danchen

New member
מה הפרסומת הכי מעצבנת ?

ידוע שפרסומת מעצבנת גוררת בדרך כלל יחס לא טוב כלפי הפרסומת שעובר גם למותג המפורסם. בכל זאת יש לא מעט פרסומות ממש אבל ממש מעצבנות (למשל "אמא, זו ירדן, תביאי לי משהו אבל תסעי לאט...". מה הפרסומות המעצבנות בעיניכם ?
 

johny_abola

New member
חבל על הזמן...

הירדן הזו היא מטרד אמיתי. אני מעביר תחנה בגללה, או סוגר את הרדיו, פשוט בלתי נסבל לשמוע אותה "ואמא, תביאי לי משהו טעים...". הפרסומת הזו ממש גורמת לך לא לרצות להקים משפחה בעתיד! עם ילדה כזו בטוח שהאמא תיסע לאט, כדי לא הגיע בכלל הבייתה. בלי קשר, כל הפרסומות של ה"רשות הלאומית לבטיחות בדרכים" מעצבנות: ה"מדליק מי שמקליק ראשון" היא סיוט מתמשך כמעט בכל חופש של ילדים (בדרך כלל בפסח). אפילו את הפרסומות הרציניות, עם הורים שכולים או צעירים שנפצעו בת"ד, הם עושים בצורה מרגיזה. הפרסומת היחידה שאני אוהב בקמפיין שלהם הן אלו של אריק איינשטיין - אחחח, איזה קול יש לו... ועוד דבר, אני מניח ש"הרשות" עובדת עם לפ"מ, אבל לאור הביצועים והתוצאות, זה נראה כאילו שהם בכלל לא מבינים בפרסום - נראה שאין בפרסומות הללו שום מחשבה, שום אסטרטגיה, שום מחקר שוק, שום כיוון, והכי גרוע - שום קונספט לאורך זמן - כל כמה חודשים יש פרסומת אחרת עם רעיון אחר, עם מסר אחר, עם סלוגן אחר, ולצערינו, עם גורם מרגיז ומעצבן אחר. וזהו!
 

WV

New member
הפרסומת מצויינת, לשיטתכם..

שימו לב מה קרה. הפרסומת הצליחה לעורר בכם כעס ושנאה ברמות גבוהות - או בשפת הברנז'ה מעורבות רגשית גבוהה. מן הידועות שהגבול בין אהבה לשנאה דק הוא, ולכן כל פרסומת המצליחה לעורר רגש מכל סוג שהוא, השיגה את מטרתה. אפילו העובדה שחלקכם מעבירים תחנה כאשר הפרסומת משודרת מצביעה על הצלחתה של הפרסומת - אפילו בלי לשמוע אותה (הרי עברתם תחנה), נזכרתם בה, נזכרתם במסר, ואפילו התעצבנתם... שאפו ליוצרים... נ.ב אישית, אני לא מבין מה כ"כ מעצבן בה, אבל זה עניין סוביקטיבי..
 

amiro007

New member
יש משו במה ש WV אומר!../images/Emo13.gif

שימו לב אנחנו מדברים על אנשים בעלי משפחה!! לא מישו שעדיין לא הקים משפחה
אני אומר שהם כנראה אכן עשו סקר שוק ומצאו שאנשים אן רוצים להגיע ליעדם בשלום בשביל מישו אחר ! הקול הרך של הילדה ממש מותק! והקטע של תביאי לי משו.... מי לא שמע את זה מילדיו?? יש ר זה חופר בתת מודע .. לא לקטול ישר(נ.ב כן גמני מת להביא לה מכות,אבל פרסומת טובה)
 

johny_abola

New member
סליחה, אבל אתה לא בכיוון

אם פרסומת יוצרת קשר רגשי חיובי, זה מצוין, אבל אם פרסומת מאוד חזקה ומשפיעה, אבל הקונטקסט הוא שלילי, הרי שזה הדבר הכי גרוע שאיש פרסום רוצה שיקרה. זה גורם לאנטי, לתסכול, לשנאה. לפחות במקרה הזה זה יגרום לי לא לשנות את התנהגותי, אבל תחשוב מה היה קורה אם זה היה מותג שמטרתו מכירות? דוג': פרסומת ה"תראי לי" / טרי לי של מעדנות. כל אדם שני שדיברתי איתו עליה, הכיר אותה לפרטי פרטים, אבל נשבע שעקב הטמטום והיחס העלוב לנשים בפרסומת הזו, הוא לעולם לא יקנה אף מוצר של מעדנות, לא רק את המוצר הספציפי שפורסם. כך שלסיכום, יש דרך לעשות פרסומות מניעה בדרכים, גם דרך הפחדה (התשדיר האירי), אבל לעצבן את הנהג, זו לא הדרך (זו אולי הדרך לגרום לו לעשות תאונה מרוב עצבים).
 

amiro007

New member
תשדיר אירי?? מתוקה התשדיר

גרם להרבה אנשים להעביר ערוץ! והופ במקום לראות תראש של ההוא מתפוצץ במראה ראינו את ערוץ הקניות מנסה למכור לנו מזוודה עם ידיות! אבל שוב תחשבי בתור אימא או לפחות בתור אחת שאולי יש לה אחיינית שהיא מדברת אלייך.. קצת לשבת להריץ תפרסומת לראש.. תראי שזה עובד.. מה עדיף?? מהירות מופרזת הורגת??? אה ואללה עכשיו אני אוריד תרגל מהדוושה אסע על 40 כמו הנהג של מיס דייזי?
ושוב גמני בעד להביא לה מכות
 

johny_abola

New member
אמיר, למה אתה חושב שאני בחורה???

מתוקה? תחשבי בתור אמא? הלו! ג'וני זה וריאציה של יוני!!! i'm a man! חוץ מזה, הפרסומת של התאונה לפחות לא גרמה לי להחליף ערוץ בעצבים. זה היה ביצוע מלוטש וממוקצע. גם את "מהירות מופרזת הורגת" אני לא מעריך. חסר בכל הקמפיין של הרשות נגיעה של משרד פרסום מקצועי. תן את הקמפיין לקשר בראל, סליחה, למקאן אריקסון, ותראה פרסומות עם מחשבה ועם קו קבוע. לגבי הפרסומת עם ירדן, אני מסכים איתך שאני לא קהל היעד שלה, אבל גם הפרסומות שהיו אמורות לפנות אלי, למשל הנערה הנכה שמספרת על התאונה, לא דיברה אלי ו/או שכנעה אותי (למרות שגם היא מסתיימת בטקסט "הורים אתם חייבים להבין..." אז ככה שאולי גם היא לא פונה אלי). בכל מקרה, אני לא הייתי פונה להורים בפרסומות הללו. בכל זאת, הצעירים שנוהגים הם כבר ילדים גדולים, ולא יקשיבו להורים שלהם לגבי נסיעה איטית - בכל פעם שאני יוצא לנסיעה ארוכה, אומרים לי "תיסע לאט", אז מה? אני נוסע לאט בגלל זה? צריך למצוא את הנקודה שיהיה אפשר ללחוץ עליה ולהגיע למה שמניע את הצעירים שנוהגים. ושוב, תגורש ירדן לירדן!
 

amiro007

New member
זה שאריקסון מס 1 לא אומר שזה יעבוד!

חלאס, נמאס מזה שכולם חושבים שאריקסון\קשר בר אל\מק'אן(מחק את המיותר) הכי טובים! דרך אגב מק'אן סחתיש על הלקוח החדש שקיבלתם.... קיצר מקא'ן זה לא האישו פה! סורי על הטעות בזיהוי ג'וני\יוני
... מה עוד?שים לב הם פנן לאלה שנוסעים מהר ושיחקו על הקטע של מישו מחכה בבית! אז נכון זה ירדן המעצבנת(מזכירה את פזית מפספוסים) אבל שוה הקול המתוק של הילדה הקטנה שמזכיר לכל אימא שיש לה מישו שמחכה בבית! כלומר תחשוה על אלה שמחכים לך בבית
 

johny_abola

New member
אני חולק עליך במידה מסויימת...

משרדים גדולים בכלל, וקשר בראל בפרט, הוכיחו בעבר שגם אם הקמפיין שלהם לא נתפס טוב בהתחלה, הרי שהיכולת המקצועית של המשרדים הללו - "פלנרית" (אסטרטגית-מחקרית) וקריאטיבית, שלא לדבר על הכוח האדיר בקניית מדיה, מחפה על כך בסופו של דבר והמותג נתפס בתודעה ולא יעזור כלום. ראה לדוג' קמפיינים שנראו תמוהים בהתחלה, ולא נראה היה שיש למותג סיכוי להצליח, ובסופו של דבר די שיחקו אותה, לדוג' אסקייפ, שלא היה ברור מה רוצים מאיתנו בהתחלה, וכיום, אחרי בדיוק חצי שנה, כבר ברור לחלוטין, ומשיג את 100 אלף הלקוחות שהיו מתוכננים רק לאחר שנה. כנ"ל הילד המעצבן (שיכול להתחרות עם ירדן) ששואל "למה?" לקופ"ח כללית. פעם זה נראה כמו סתם פרסומת מעצבנת. כיום, אחרי קמפיין ההמשך של ההורים, של דודי בלסר, ושל שושי עם האופניים, זה עדיין מעצבן, אבל זה כבר לא נראה סתם.
 

amiro007

New member
לא מזלזל בקשר ממש לא !

אבל חבל שלקח לקשר המון זמן וכסף לגלות שאסקייפ לא עובד בהתחלה! מזל שהלקוח זה פלאפון! שמי שמשלם תכסף לקשר זה אני ואתה... עם כלליתהלך להם מצויין אין מה לומר! מדייה?נכון יש להם תכוח שלהם! קריאייטביות?על זה משרד מס' 2 לוקח אותם!
 

johny_abola

New member
שלמור? גדעון עמיחי הוא בהחלט...

בין 2 אנשי הקריאטיב שנחשבים לטובים בארץ (השני הוא אודי פרידן), אלא אם שכחתי מישהו, או שאתה מתכוון לבאומן-בר?
 

danchen

New member
ממש לא!

פרסומת שמצליחה ליצור רגשות שליליים או מגיעה לכדי יחס של סלידה ושנאה גוררת במקרים רבי םאת היחס למותג או למסר עצמו, ובמקרה זה למלחמה בתאונות בדרכים. בוודאי שאם אנחנו שונאים את הפרסומת לא נזלזל בתאונות דרכים אבל המסרים שרוצים להעביר לנו נחלשים מאד. אנחנו לא מקשיבים להם כלל. אנחנו עוברים תחנה.
 
למעלה