אני לא יודע איך הם פעלו בימי אגד. מעריך שהם היו דו כיוונים עם יותר מנסיעה אחת ביום
היום שניהם חד כיוונים כאשר 452 פועל רק פעם ביום ב06:30 לכיוון רמלה. אז הייתה תחנת יעד תיכון רמלה לוד אבל כבר שנים שהתיכון לא קיים והקו מסיים את נסיעתו בצומת הרמ"א. קו 455 הוא קו מהיר לרמלה שפועל עם מספר נסיעות מצומצם בבוקר בלבד. יכול להיות שהחשיבה היא תגבור נסיעות לחיילים בצריפין ומחנה גדעונים..אבל גם צריפין כמעט התרוקן מבסיסים שעברו למקום אחר
עבור החיילים קיימים היום הקוים 155,156,157,158,159,450,451,454,457,458
ובנוסף 461 כך שהתדירות די מכוסה
אז מדוע צריך את הרכבים והנהגים לקווים האלו בזמן שאפשר לתגבר קווים אחרים?
היום שניהם חד כיוונים כאשר 452 פועל רק פעם ביום ב06:30 לכיוון רמלה. אז הייתה תחנת יעד תיכון רמלה לוד אבל כבר שנים שהתיכון לא קיים והקו מסיים את נסיעתו בצומת הרמ"א. קו 455 הוא קו מהיר לרמלה שפועל עם מספר נסיעות מצומצם בבוקר בלבד. יכול להיות שהחשיבה היא תגבור נסיעות לחיילים בצריפין ומחנה גדעונים..אבל גם צריפין כמעט התרוקן מבסיסים שעברו למקום אחר
עבור החיילים קיימים היום הקוים 155,156,157,158,159,450,451,454,457,458
ובנוסף 461 כך שהתדירות די מכוסה
אז מדוע צריך את הרכבים והנהגים לקווים האלו בזמן שאפשר לתגבר קווים אחרים?