מה הקטע של חלוקה מחדש בשלב מוקדם? ? אני לא מד

nhavu1

New member
מה הקטע של חלוקה מחדש בשלב מוקדם? ? אני לא מד

בר על איחוד. מה הקטע להגיד "אוקי, עכשיו כל היתרון (והעניין) במשחק נמחקים. נתחיל מחדש". גם קשה מאוד לעקוב. אחרי כ"כ מעט פרקים קשה לזכור מי באיזה שבט, באיזה שבט הוא היה במקור, עם מי ישאף להיות בברית ואת מי ישאף לצרף/לסלק. זה מורכב מדי. וחכו שיהיה איחוד. איזה בלאגן. שתי בריתות של שני חצאי שבטים.
 

gloom

New member
זה כל הקטע!!!

שזה יהייה מעניין.. הם הגיעו למצב שפשוט מוטו היו בלתי מנוצחים.. אז לראות את שב טראבו גובע לאט לאט לשלושה שחקנים זה לא מעניין... עכשי ויש יותר משחק.... ואלכס הולך לזכות ב"ה. [הוא יהודי?]
 

nhavu1

New member
באותה מידה אפשר לעשות את זה כל פרק. זה עניין

של מידה. לדעתי זה יותר מדי
 

NamelessGirl

New member
למה יהודי?

אני לא שמעתי בשום מקום...לא שזכור לי בכל אופן..
 

NamelessGirl

New member
כי

כבר חלאס ראו שרק מי שנמצא במחנה הטוב מנצח כל הזמן והם לא רצו להגיע שוב למצב כמו שהיה בפלאו (שקבוצה אחת פשוט ניצחה כל תחרות וחיסלה את הקבוצה השנייה לחלוטין) אז עשו חילוף. בצדק. זה כבר התחיל להיות צפוי ומשעמם.. ותאמין לי שהעונה הופכת להיות הרבה יותר מעניינת עכשיו..
 

מריאן 3

New member
נצל"ש

מישהו יכול להזכיר לי מי זאת ג'סיקה? באיזה שבט היא הייתה? אם אפשר תעלו גם תמונה, שאני אזכר טוב יותר:)
 

מריאן 3

New member
תודה../images/Emo13.gif

הבנתי למה אני לא מכירה אותה, לא ראיתי את הפרק הראשון
.
 

Ss H A D A S sS

New member
|נצל"ש|.

או קי קוראים לי הדס יש לי יס ואני רואה כבר את העונה השניה שלי.. אני קוראת פה כל הזמן בפורום... ביום רביעי לא יכולתי לראות את הפרק משהו יכול לספר לי במפורט מה היה? תודה מראש הדס.
 

NamelessGirl

New member
אני יכולה לעזור לך חלקית

אני ראיתי את העונה הקצב של ארה"ב ככה שאת הפרק הזה ראיתי כבר לפני כמה חודשים ואני לא זוכרת יותר מדי אבל אני אגיד לך את מה שחשוב... ערבבו את הקבוצות. יצא שבקבוצה הכתומה היו רוקי, מוקי, אלכס, אדגרדו, אנתוני ודרימז. ובקבוצה הירוקה מישל, יאו מן, ארל, קסנדרה, בו, וסטייסי. וליסי שנשארה אחרונה וכאילו לא בחרו בה- נשלחה לאי הגלות ואמרו לה שהיא תצטרף לקבוצה שממנו יעוף הבנאדם הבא..הם עשו הגרלה ויצא שהקבוצה הירוקה תהיה במחנה הטוב והכתומה במחנה בלי כלום זה העיקר. אה כן ואנתוני עף.
 
סופסוף הוא עף

הייתי ממש מאושרת כשג'ף הקריא את השם שלו.. סופסוף. הוא היה צריך לעוף בהתחלה. אפילו לפני ג'סיקה, אני בטוחה שאפילו היא הייתה יותר מועילה ממנו. אה כן. אני שונאת את ליסי. אני אוהבת את אלכס ואת אדגרדו (בגלל המבטא המצחיק שלו
). ואני עדיין בעד שבט ראבו.
 

Ss H A D A S sS

New member
../images/Emo6.gif היא אגואיסתית!

היא ממש מזכירה לי ילדה מהשיכבה שלי...(היא גם דומה לה חיצונית) מכוארת כמו לא יודעת מה!XD
 

NamelessGirl

New member
אוי אני חולה על המבטא של אדגרדו

אני נמסה כל פעם שהוא מוציא מילה מהפה חחח וליסי מטומטמת. אי אפשר לא לשנוא את ליסי... וחכו זה רק יתגבר... ובטח שג'סיקה הייתה יותר מועילה. היא יכלה להיות יותר מועילה מהרבה אנשים. סתם העיפו אותה
 
וואי לגמרי,

המבטא הזה גורם לו להיות עוד יותר סקסי ממה שהוא!! שהליסי הזאת תעוף כמה שיותר מהר, אני לא יכולה לראות אותה. הראבו האלה לא פעלו בחוכמה שהם הדיחו את הנשים, כי הן נשים. כל מי שהם הדיחו הייתה יכולה לעזור להם באתגרים הרבה יותר מהאנתוני הזה.
 

Fairywitch

New member
גם אני../images/Emo99.gif

אוי, גם אני שונאת את ליסי. אפשר לא לשנוא אותה? היא ממש גועלית.
 
הסיבה היא לשבור את הכלים

להרוס בריתות קיימות ולהוסיף אינטריגות ו'פלפל' למשחק. עם זאת, למרות שאני מבין את המניעים לכך, אני לא יודע אם אני מסכים עם החלוקות מחדש הללו. בסופו של דבר אנשים בונים אסטרטגיות שיסייעו להם להתקדם במצב בו הם נתונים. לשנות להם את הכל כל כמה ימים עשוי לפגוע במשחק יותר משיועיל לו.
 

Fairywitch

New member
אני הייתי ממש מרוצה-

התחיל לשעמם, וזה שינה את פני הדברים. ממש לא אהבתי שיש תחרויות פיזיות- ברור שהשבעים שישנים טוב ינצחו. עכשיו זה יותר שקול. מתי הפרק השביעי, אגב?
 
למעלה