מה השיר שלא נמאס לכם אף פעם ממנו מ-"4"

HanAn189

New member
מה השיר שלא נמאס לכם אף פעם ממנו מ-"4"


4. שניים עשר שירים פלוס שלושה נוספים. ארבעה סינגלים רשמיים. שבעה וידאו קליפים שמרצדים כל הזמן ב-MTV. מה השיר שלא יימאס לכם ממנו אף פעם באלבום הזה? כי הרי אחרי שמיעות חוזרות ונישנות, שירים מתחילים לשעמם ולעיתים לעייף. אבל האם יש לכם שיר באלבום שפשוט תמיד יבוא לכם בטוב? (הערה: אני לא שואל מה השיר הכי אהוב עליכם
זה לאו דווקא חייב להיות השיר שאתם הכי אוהבים) אם יש כזה, למה לדעתכם הוא לא נמאס אף פעם?
 

HanAn189

New member
שלי


Best Thing I Never Had
LOT מתפקד על תקן השיר הכי אהוב ב-"4", אבל לפעמים אני צריך מנוחה ממנו. "בייבי איטס יווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואעעעעווווווווווו"
הסגנון המייקל ג'קסוני לפעמים חופר
BTINH אף פעם לא יימאס. תמיד כשאני שומע אותו בטלוויזיה אני טס
(גם כשיש את LOT אני טס, אבל עם הראשון באה התלהבות גדולה יותר). יש לו את אחד הסאונדים הכי מיוחדים שהיו לB אי פעם, הפסנתר נשמע כל פעם מושלם יותר, הוא ממכר מ א ו ד והמסר הכ"כ תקיף והכ"כ הפגנתי! ההרגשה היא כאילו זאת הפרידה הכי מאושרת שהייתה עלי האדמות אי פעם. אה והפזמון הוא גולת הכותרת בשיר הזה.
 

Eurovision Aces

New member
"Countdown"

כי הוא פשוט כ"כ מיוחד ביחס לשאר השירים באלבום והוא כ"כ כיפי שאני יכול לשמוע אותו במשך שעות בלי להימאס ממנו
 

RTur

New member
אין לי ממש אחד כזה

אני נורא אוהב לשמוע את האלבום הזה כמכלול. פשוט להקשיב לו מההתחלה עד הסוף (טוב נו, מדי פעם אני חוטא בלהעביר את P או C אבל רק מדי פעם
). שיר שאני מסוגל לשמוע כל הזמן ואף פעם לא יימאס? לא נראה לי שיש כזה. השיר שהכי מתקרב לזה זה LOT. זה השיר שאני הכי אוהב באלבום ומדי פעם, גם כשאני מקשיב לאלבום מההתחלה עד הסוף, קורה שאני מחליט לשמוע את LOT בריפיט עוד איזה פעם-פעמיים-שלוש או פשוט כשהאלבום נגמר ויש לי עוד זמן אז אני מחזיר לLOT. אבל עדיין, למשל כשאני שם שירים באייפון לפני השינה (אני נרדם עם מוסיקה), קורה שלפעמים לא בא לי עליו ואני מעביר. כנ"ל לגבי I Care. לרוב אין לי בעיה לשמוע אותו שוב ושוב אבל עדיין קורה שבמצב מסויים לא בא לי עליו כל כך.
 
למעלה