מה התכניות העתידיות לצומת רעננה?
רוב כביש 4 בתחומי מטרופולין תל אביב מאפשר נסיעה ללא רמזורים. מספר צמתים מרומזרים עתידים להיות ממוחלפים בקרוב, אך לא ידוע לי מה יעלה בגורלו של צמות רעננה. כשיושלם מחלף רעננה דרום, על כל מורכבותו - מה מתוכנן לגבי צומת רעננה "מרכז"?
ידוע לי כי התכנון הוא למחלף את הצומת. השאלה היא האם התכנון כולל מחלף יהלום מלא, (שלדעתי מיותר בשל המחלף המערכתי העצום שצמוד לו) או רק רמפות המקשרות את הכביש החוצה אל/מכיוון צפון?
לפי ההיגיון הגישה מ/אל כביש 4 דרום תתבצע דרך מחלף רעננה דרום. בצורה הזו, תנועת אוטובוסים על כביש 4 תוכל לעבור דרך המתח"מ שמתחיל להיווצר במקום, ויכול להוות דוגמא לתחנת תחבורה ציבורית משולבת שאין כמעט מחוץ לערים הגדולות...
האם ההיגיון שלי זהה למה שמתוכנן במציאות? והאם בכלל יש אישור מבחינת הרשויות בכוונה למחלף את הצומת?
סוף שבוע טוב,
גיא
רוב כביש 4 בתחומי מטרופולין תל אביב מאפשר נסיעה ללא רמזורים. מספר צמתים מרומזרים עתידים להיות ממוחלפים בקרוב, אך לא ידוע לי מה יעלה בגורלו של צמות רעננה. כשיושלם מחלף רעננה דרום, על כל מורכבותו - מה מתוכנן לגבי צומת רעננה "מרכז"?
ידוע לי כי התכנון הוא למחלף את הצומת. השאלה היא האם התכנון כולל מחלף יהלום מלא, (שלדעתי מיותר בשל המחלף המערכתי העצום שצמוד לו) או רק רמפות המקשרות את הכביש החוצה אל/מכיוון צפון?
לפי ההיגיון הגישה מ/אל כביש 4 דרום תתבצע דרך מחלף רעננה דרום. בצורה הזו, תנועת אוטובוסים על כביש 4 תוכל לעבור דרך המתח"מ שמתחיל להיווצר במקום, ויכול להוות דוגמא לתחנת תחבורה ציבורית משולבת שאין כמעט מחוץ לערים הגדולות...
האם ההיגיון שלי זהה למה שמתוכנן במציאות? והאם בכלל יש אישור מבחינת הרשויות בכוונה למחלף את הצומת?
סוף שבוע טוב,
גיא