מה "ה"שיר שעושה לכם את זה?

OrlyNL

New member
מה "ה"שיר שעושה לכם את זה?

נכון, קשה לבחור שיר אחד ויחיד שאנחנו אוהבים, אבל לכל אחד יש את השיר האחד הזה ש"עושה לו את זה". אז מה השיר שלכם? השיר שלי זה Bad - אני פשוט מתה על הקול של בונו בשיר הזה. הוא תמיד מרגש אותי מחדש.
 

shuval1

New member
With or Without You

לא השיר הראשון שלהם שהכרתי (הכבוד שמור לsunday bloody sunday) אבל הראשון שתפס אותי... עד היום עושה לי צמרמורת כל פעם מחדש.
 
../images/Emo45.gif

בהחלט זה ה-שיר שלהם שעושה לי את זה. תמיד יש לי פלאשבקים שאני שומע אותו
.
 
sunday bloody sunday

זהו השיר הכי חזק של U2 ללא ספק. אני ראיתי את u2 בהופעה בניס במהלך הירח דבש שלי באוג' האחרון. וזו הייתה ההופעה הטובה ביותר שהייתי בה אי פעם. התפאורה, השירים, בונו המלך, מייקל סטייפ ואלטון גון שבאו לבקר... אחד הארועים המרשימים ביותר בחיי ללא ספק!!
 

Jagged chaos

New member
Electrical Storm../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif../images/Emo47.gif

רואים? אני חדש פה...
הייתי חייב לענות, זה מופיע בעמוד של הפורומים
. אני לא מתחבר לסגנון של U2 (מעדיף פרל ג'ם
), אבל כמו כולם - גם אני התאהבתי בשירים שלהם שהפכו לקלאסיקות.. new year's day, sunday bloody sunday, one, i still haven't found what i'm looking for, without you) וכמו גם = גם אני מכבד וחושב שהם עשו את הכי טוב שאפשר
קיצור, השיר שהכי אהבתי שלהם זה Electrical storm, הקול של בונו והכתיבה שלו בשיא שמה, שיחק אותה חזק בשיר הזה. "you're in my mind all of the time i know it's not enough well, if the sky can crack there must be someway back to love and only love"
מקום שני שלי, זה Walk on באיזו הופעה שלהם
(הופעה שהוא השיר האחרון בה, ובונו שר בסוף "הללויה"
, מאיזה DVD או משהו
)
 

efa666

New member
וואלה בדיוק היום חשבתי עליהם!

ואני לא שומעת אותם בכלל. בכל אופן- השיר שלהם שהכי עושה לי את זה...נכון להיום בכל אופן הוא: the sweetest thing
 

anatotel

New member
electrical storm- באמת מעולה

יש לו גם קליפ נחמד סובב לארי. יש לו 2 גרסאות, אחת שמתחילה םע אורגן או פסנתר או משהו באזור והשניה שמתחילה עם גיטרה חשמלית. קשה להגיד איזה גרסא אני מעדיפה.
 

anatotel

New member
teh unforgettable fire

שיר מדהים, הקול של בונו פורץ גבולות כאן. מוזיקה מצויינת, ליריקה מדהימה! פשוט שיר שאין שני לו!
 

BloodyRose

New member
Running To Stand Still

לא אהבה משמיעה ראשונה, אבל ככל שאני שומעת אותו יותר, ככה אני אוהבת אותו יותר. בהופעה או הגרסה המקורית, משהו במילים שלו פשוט תופס אותי. הפשטות המוזיקלית, בלי וירטואוזיות (סגנון שמאפיין את כל ג'ושוע טרי). פשוט ארבעה חברים שעושים מוזיקה טובה שנוגעת במקומות הנכונים. I see seven towers But I only see one way out You got to cry without weeping Talk without speaking Scream without raising your voice השורות האלה מלוות אותי בכל מקום. זה מה שמעיד בעיני על גדולה של שיר.
 

OrlyNL

New member
אוי די, זה באמת יותר קשה ממה שחשבתי

אם הייתי צריכה לבחור את שלושת השירים האהובים עלי, הם היו: Bad The Unforgettable Fire Running to Stand Still ואני מאוד שמחה ששלושתם הוזכרו פה
איזה טעם טוב יש לנו במוזיקה
 

gavrik

New member
קשה לבחור

אבל אם הולכים על מבחן הזמן אז With Or Without You עד היום יכול להעביר בי צמרמורת, וגם Sunday Bloody Sunday ושמתי לב שאני היחיד שמציין אותו אבל Where The Streets Have No Name הוא גם אחד מיצירות הפאר שלהם
 

anatotel

New member
streets שיר מצוין

נראה לי שזה השיר שגרם לי בזמנו להגיד "היי, U2 משעשעים" לראשונה. אגב, בונו גם מאוד אוהבת את השיר הזה, הוא אמר שבהופעות חיות, לא משנה עד כמה ההופעה שנתנו הייתה גרועה (?!) השיר streets תמיד ירים את ההופעה!
 
למעלה