אגב אם היה נהג נתפס ב 180 קמ"ש
או משהו בסגנון והיתה זו העבירה הראשונה שלו והוא להגנתו היה טוען שעשה זאת באופן חד פעמי על מנת לבדוק את ביצועי המנוע, הייתי טוען שזה כשל חמור מאד של משרד התחבורה על כך שלא דאג להקים מגרש מיוחד כזה שבמחיר סמלי היה מאפשר לנהגים לבדוק את ביצועי הרכב שלהם ואת המהירות המרבית במצבים מסוימים. בהרבה מדינות יש את זה. להגיד לכם את האמת, לפעמים אני שואל את עצמי מתי אמצע את התנאים הבשלים לבצע את זה אבל ברגע האחרון אני מקבל רגליים קרות בגלל החשש מהמכמונות. בכל אופן 70 עבירות תנועה זה כבר סיפור אחר לגמרי. אגב אני בעד העלאה גורפת של המהירות בדרכים הבינעירוניות והמהירות ב 10 קמ"ש (למעט הדרכים המסוכנות) , דרכים מסוימות בעד העלאה של 20 קמ"ש (כדוגמת כביש 6 וכביש 1) ואף 30 קמ"ש (כדוגמת כביש 5 וכביש 7) ושיגיעו סוף סוף למהירויות מציאותיות אך לעומת זאת לשנות את דרגות הענישה לדרגות המקובלות בדרכים עירוניות כלומר 31 קמ"ש ומעלה, במקום 41 ומעלה, תגרור העמדה לדין. כך כל נהג שיתפס על עבירת מהירות פירושו שהוא יתפס על עבירה שבאמת המהירות לא היתה מתאימה לתנאי הדרך. דחיל רבאק', מי נוסע היום על 90 קמ"ש?