מה זה?? לפול יש....

enicegirl

New member
מה זה?? לפול יש....

בת? הת'ר?? ממתיייייי?? (שאלה רטורית, הוא פרט) האם הזכירו זאת בעבר בסדרה או שהפעם תפרו את זה? אני צופה בסדרה 3 שנים ואף פעם לא נתקלתי בזה. תמיד מרי רצתה שיהיו לה נכדים בהנחה שלא היה כלום עד עכשיו ולכן היה לחץ על פול להביא ילדים לעולם...אבל היא לא ידעה על קיומה של הת'ר כביכול?? זה ממש מוזר לי.
 

magicgirl1983

New member
אני צופה יותר שנים ממך

וגם אני פעם ראשונה נתקלתי במצב הזה שלפול יש בת. ואם כבר מדברים - אולי שמישהו יכתוב כתבת "גרושלוגיה" מי התחתן עם מי, כמה בעלים היו למי ומתי. פשוט אני מוצאת את עצמי מופתעת כל פעם מחדש לגבי האקסים והילדים שיש לאנשים שם.
 

venustudent

New member
לא תפרו את זה

לפני כמה שנים (כמו שהוא סיפר בעצמו) הגרושה שלו אפריל חזרה לסדרה עם הבת, שהייתה אז בת 10 בערך, ואפילו הראו אז פלאשבקים מהתקופה שהבת הייתה תינוקת ופול היה נורא צעיר. בזמן שהיא חזרה לסדרה, אפריל הייתה נשואה לבעל מתעלל וירתה בו, ופול עזר לה במשפט שהתנהל נגדה . בגלל כל התסבוכת הם לא סיפרו להת'ר שפול הוא אבא שלה.
 

enicegirl

New member
אהההה, טוב לדעת!

הפלאשבקים האלו מראים שבאמת הראו את אותה עלילה בסדרה או סתם המציאו בשביל הענין של אותו רגע?
 

venustudent

New member
ממה שזכור לי הפלאשבקים היו אותנטיים

פול באמת נראה בהם מאוד צעיר, עם שיעור ארוך יותר...
 

דבירית1

New member
ואם כבר מדברים על שחקנים בהיותם

צעירים... את פול לא ראיתי. כנרא ה זה היה בשבוע ששכחתי להקליט ביום שישי. את ויקטור כן ראיחתי \בפלשבקים... טוב היו הרבה כאלה. היה יפה וסבצעירותו הוא המזכיר לי זמר רוק. תחשבו על זה. רק חסרה לו הגיטרה.
 

venustudent

New member
ויקטור בצעירותו...

הזכיר לי יותר ג'יגולו או סרסור, אבל כל אחד והאסוציאציות שלו...
 

python 4

New member
כן, זה אוטנטי לגמרי

פול הוא מהדמויות הותיקות ביותר בצח"מ, כמדומני הוא בסדרה כבר יותר מ- 30 שנה. הוא שכב כבר עם כל בחורה מעל גיל 20 ששיחקה אי פעם בסדרה.
 

dvd3434

New member
הממממ

כולל קתרין ומיימי? ודרך אגב נראה שגם את המזכירה שלו הוא פספס...או שאני פספסתי את ההתרחשות אם היתה?
 
למעלה