הרשתות- פייסבוק, טוויטר, לינקדין, יוטיוב...
לכל רשת מאפיין וקונספט ייחודי, כך לפחות משווקים את הרשתות כמדיה פרסומית, וזאת כמובן בנוסף לעולם שלם של אפשרויות שיווק ופרסום כפי שנגעת בקצה קרחון של אתרים שונים, מנועי חיפוש ועוד.
בעיקרון הפרסום בפייסבוק לדוגמא ,הוא פרסום שהבידול המוצהר שלו שהוא "מתאים את המוצר/ נושא הפרסום" לקהל היעד, בשונה למשל מפרסום בגוגל, בו העיקרון הוא שהגולש מקיש מילות חיפוש שהוא מחפש ואז "קופצים" מודעות הפרסום בגוגל הרלבנטיות למילות המפתח שהקיש.
לינקדין למשל מאופיינת בנטוורקינג אינטרנטי של הגולשים בתחומי העיסוק ומקומות העבודה שלהם.
אסטרטגיית וטקטיקת הפרסום ברשתות הוא עולם ומלואו, יש חומר רב בנושא ברשת, שתוכל לקרוא וללמוד,
כל התחום מאוד דינמי.
השינויים מאוד מהירים כמו למשל טענה שכיום הצעירים כבר פחות מקדישים זמן וגלישה בפייסבוק, לעומת עלייתם של מדיות ורשתות חברתיות אחרות בפופולאריות.