מה זה?

daveair

New member
מה זה?

הפעם שמתי לב בטיסות שלי שלכל ה737 וה767 יש מעין משהו כזה שיוצא מהזנב מאחורה, מישהו יודע מה זה?
 

daveair

New member
זה סוג של משהו נגד טייל סטריקים?

כי ראיתי של753 של קונטינטל היה משהו דומה באותו אזור עם גלגל בסוף וגם לקונקורד היה משהו כזה עם גלגל.
 

e dor

New member
אופס

התבלבלתי בנוגע לצביעה - תסלחו לי, לא קראתי עד הסוף. בבעעע - דביל שכמוני :/
 

e dor

New member
לא לא

אם אני עונה בציניות אני אומר שזה בציניות או מוסיף סמיילי - לא מנסה להטעות אנשים
סתם התבלבלתי - כנראה שכבר בשמונה וחצי בלילה מאוחר בשבילי
חח
 

jasmine38

New member
אני סתם מנחש, אין לי שמץ

ואני חושב ש....... אמור להיבדק לאחר כל נחיתה, לראות אם הוא לא נלחץ פנימה או נשרט, משמע יתכן שהמטוס שיפשף את המסלול ויש לבדוק היטב שגוף המטוס (לרבות ההגאים) לא נפגע. אני יכול להניח שיש למתקן מפסק שיתן חיווי בזמן אמת בתא הטייס, במקרה של נגיעה, ואז ידרש לחזור ולנחות בהקדם מחשש לפגיעה שתסכן את המשך הטיסה.
 

daveair

New member
יש משהו בדבריך

אבל תאר לעצמך, חישן כל כך גדול בשביל משהו כל כך קטן, תזכור שכל ס"מ של אי סימטריה וכל במפ קטן במטוס גורם לגרר מה שגורם למהירות נמוכה יותר וצריכה מוגדלת של דלק. אז יכול להיות שאתה צודק אבל אני עדיין חושב שיש לזה תפקיד יותר גדול ממכשיר בדיקת TAILSTIRKE
 

singera

New member
הדבר הנ"ל הוא אכן מחוון לTAIL STRIK

וכאשר הסימן הופל לאדום יש להחליף את הדבר הזה
 

Gruv

New member
התפקיד הוא ....

כמו שJASNIN כתב. אם הטייס מושך יותר מדי בזמן ההמראה אז במקום שזנב המטוס יקבל את את השפשוף ויגרם נזק למטוס הוסיפו את הTAIL STRAK. התוספת קיימת במטוסים 738,739,763.753 המטוסי ה757 ו767 זה מערכת שונה אבל אותו רעיון.
 

jafrank

New member
תשובה מקצועית לשאלה

לשאלתך תפקיד הבליטה למנוע פגיעה בגוף המטוס בעת נחיתה בזוית התקפה גבוהה מידי . יש את זה כמעט לכל כלי טיס וגם למסוקים .
 
לופטנזה כן...

יש לה 2 טיסות יומיות עם מטוסים יחסית גדולים, אחת ממש מוקדם בבוקר עם האירבאס 330 ואחת אחה"צ עם 744... תאי לא מגיעה לארץ, יש לה טיסות עם קוד שיתוף של אל על לבנגקוק וחזרה..
 

singera

New member
אני אזביר זאת כך:

לאלעל וסוויס יש טיסת שיתוף מה זה אומר? אלעל קונה כמה מקומות במטוס של סוויס ואז נוסעים בעלי כרטיס טיסה אלעל יכולים לעלות במטוס של סוויס. הדבר עוזר גם לנוסעים וגם לחברת התעופה: לנוסעים - יותר גמישות בשעות שיש לך 4 אפשרויות טיסה ביממה לשוויץ במקום 2. לחברה ממלאת את המטוס
 
למעלה