לפי רש"ת המטוס זה 742, והתקלות אצלם קורות לא מעט, במיוחד בקיץ. זאת הפעם המי יודע כמה שטיסות מתאחרות בשעות בגלל תקלות ב 742. קורה לפעמים שהטיסות לניו-יורק וטורונטו מתאחרות בשעה שעתיים, הפעם זה איחור של LY003 של 35 דקות, בקטנה...
בגלל שנוסע לא בא".למה הכוונה?האם מטוס לא יוצא בזמן בגלל שנוסע נתקע בתל אביב ,או בשרותים בשדה או בדיוטי פרי? ממתי אלעל מאחרת בגלל נוסע שלא הגיע?יש לאלעל אפילו אישור להמריא מבלי להוריד את מזוודתו,אם הוא יהודי ישראלי! "סלוט" באנגלית-חריץ,והכוונה כאן ל"חריץ זמן"בן 20 דקות בו חייב המטוס להמריא,כדי שישתלב בעומס התנועה בשדה או בדרך.בדרך כלל החברה יודעת את הסלוט שלה לפחות שעתיים מראש!אז מזה לכל הרוחות "סלוט לא נכון"???
לא רואה טוב בליין ,אז איך תסביר שכמה פעמים שנוסע "התאדה" (ישראלי יהודי מבית טוב , שומר מסורת) ועצרו מטוס שלם והפכו את תא המטען עד שהורידו את המטען שלו.
ולא בטרפיק ,אין לך נגישות לרשימת הנוסעים, כל מה שאתה מכסימום יודע,שמחפשים מזוודה של מר פינקלשטיין,אבל אין לך מושג קלוש אם הוא אמריקקי,או רוסי או צרפתי או אולי בכלל לא ישראלי??....
המזוודה,עד שאתה הולך ושואל את הטרפיק אם הוא ישראלי,אם הוא נתקע בשרותים,אם הוא נתקע בדיוטי פרי, כזאת "הגדלת ראש" סחטיין....בפעם הבאה תשאל.... תראה שהוא עומד בקריטריון הסודי שגיליתי לכם....
מה מונע ממני ללכת לשתות כוס קפה או לאכול לפני שהמטוס הבא יוצא/נכנס. ולנושא השרשור , אתמול שוחחתי עם מנהלת הטראפיק ושאלתי לגבי נוסע חסר עם מטען והתשובה הייתה חד משמעית עוצרים טיסה מורידים את המטען "המיותר" ומשחררים את המטוס משתי סיבות 1.ביטחונית ובמיוחד לאחר 11/9 חטיבת הבטחון של רש"ת קובעת את הנהלים 2.משפטית - נוסע יכול לתבוע את חברת התעופה על כך שהטיסו את המזוודה בלעדיו ולגרום לה נזק קטן. * יש מקרה אחד שניתן לשחרר מטוס ללא נוסע וזה שהנוסע הוא עובד חברה וגם המקרה הזה לא בטוח שייתנו למטוס לעלות