מה יותר זול ?

מה יותר זול ?

האם קידום דרך אאוטבריין או טאבולה האו יותר זול נניח מגוגל אדוורדס ? יש כלי להשוות את העלויות ? ברור לי שאלו מדיות שיווק שונות ?
 
תשובה של קולגה לשאלה

לעיונך:

אין אפשרות לתת תשובה חד משמעית בנוגע ל"מה יותר זול".

השאלה הכי חשובה עוד לפני שעונים על זה היא מה מטרת הקמפיין

בין אם מדובר בצביעת גולשים, בחשיפה, בגיוס לידים או במכירות בפועל, לכל אחת מהמטרות יש את הדרך המשתלמת ביותר להשיגה.

ההשוואה בין אאוטבריין לטאבולה היא יותר הגיוני היות ומדובר ב 2 פלטפורמות מתחרות שפועלות פחות או יותר לפי אותו עיקרון של תוכן ממומן באתרים נבחרים. אך הדרך היחידה לדעת בוודאות מה יותר טוב עבור הקמפיין הספציפי שלך, היא לנסות את 2 הפלטפורמות על אש קטנה ולבחון את התוצאות.

ההשוואה לאדוורדס או לרשת המדיה (GDN) היא לא במקומה היות ומדובר ב 2 שיטות הפצה שונות בתכליתן. אפשרויות הטירגוט ב GDN הרבה יותר מתקדמות ומדויקות, ומאפשרות טירגוט ממוקד לפי אתרים ספציפיים, מילות מפתח באתרים, תחומי עניין ועוד. שוב, גם כאן אין "נכון או לא נכון" או "זול יותר", השאלה איזו פלטפורמה תהיה יותר אפקטיבית עבור הקמפיין יכולה להיענות אך ורק על ידי ניסוי בפועל של הקמפיין בפלטפורמות וניתוח התוצאות אך ורק לאחר שניתן לקמפיין פרק זמן ראוי שייתן תמונה אמיתית (לפחות 3 חודשים).
 
למעלה