מצד אחד, כולם אוהבים משלוח חינם; מצד שני, המחיר ייראה יקר
אם מחיר המשלוח משמעותי (ביחס למוצר או בכלל) ודווקא הפיצול עושה סדר לקונה ומראה לו שהמחיר הסופי לא יקר לחינם והמוצר דווקא זול וכו'.
 
כמו כן בגילום מחיר המשלוח אתה צריך לעשות ממוצע בין מדינות שונות ולכן מי שאליו המשלוח זול יותר ישלם יותר וזה פחות ישתלם לו (ועל מי שמזמין למדינה כמו אוסטרליה אתה עלול לשלם יותר). במקרים כאלה יש לדעתי יתרון בכך שהקונה מקבל מחיר משלוח ריאלי למדינה שלו. אתה יכול כמובן להציע יותר מסוג משלוח אחד, למי שמעוניין לשדרג (אבל זה נכון גם אם המשלוח הבסיסי הוא חינם).
 
עוד יתרון במחיר משלוח, כפי שנכתב מעליי, הוא היכולת לאחד חבילות. אם אתה מצהיר על מחיר מוזל לפריט שני ואילך זה מעודד לקוחות (לפחות את חלקם; עליי זה עובד
) להזמין עוד יחידות מאותו מוצר ו/או לבדוק מה עוד הם יכולים להזמין ממך, כדי לנצל את עלות המשלוח שהם כבר משלמים.
 
אחרון חביב, אם הלקוח ירצה להחזיר לך את המוצר מסיבותיו שלו (לא בשל מוצר שלא כמתואר) יהיה לך קל יותר להחזיר לו את עלות המוצר בלבד (אחרת אתה מחזיר לו את מלוא התשלום ומפסיד, או מקזז מההחזר את עלות המשלוח ואז לקוחות עלולים להתווכח וכו').
 
בשורה התחתונה צריך גם לזכור שלקוחות רבים (כמוני) מסדרים את התוצאות לפי מחיר (סופי) ואז זה לא באמת משנה... (זה כן משנה לי אם אני מזמינה מארה"ב, למשל, ואז משלוח מקומי תמיד זול יותר משמעותית ולכן במקרים רבים אני לא מזמינה ישירות לישראל; אבל אם אתה שולח רק מישראל זה לא רלוונטי לך).