מה כבר יביא קטע 12 לאלפ ד'ואז שקטע 11 לא הביא?
אתמול היה קטע של 108 ק"מ, ולפי ההתרחשויות בו יש סיכוי שנראה בטורים הגדולים הבאים חזרה על הפורמט המוצלח של קטע קצר יחסית עם 2-3 עליות מסיביות. סוף סוף ראינו התקפות מתוכננות של 2 קבוצות חזקות מרחוק על קבוצת סקיי. קודם ואלוורדה ומוביסטאר ואחר כך דימולן וסאנווב. נכון שבסופו של דבר ההתקפות לא עזרו וסקיי הצליחו לשלוט במרוץ, אבל עברנו דקות מותחות רבות בהן לא היה ברור לאן הדברים הולכים.
היום חזרנו לקטעים המסורתיים של 175 ק"מ עם 3 טיפוסים ארוכים וקשים בדרגת HC כשהשניים הראשונים גם נושקים לגובה של 2,000 מטר. סוג של קטע שהמועמדים המובילים שומרים את הרגליים והריאות לטיפוס האחרון. לכן, עם כל ההיסטוריה המפוארת של האלפ ד'ואז, צפוי קטע "משעמם". בריחה גדולה שתצא בעליה הראשונה ודבוקה שרוכבת בהובלת סקיי עד אמצע האלפ ד'ואז, ומשם - איש איש לפי הכוחות שנשארו לו אחרי המרוץ הקשה אתמול.
אתמול היה קטע של 108 ק"מ, ולפי ההתרחשויות בו יש סיכוי שנראה בטורים הגדולים הבאים חזרה על הפורמט המוצלח של קטע קצר יחסית עם 2-3 עליות מסיביות. סוף סוף ראינו התקפות מתוכננות של 2 קבוצות חזקות מרחוק על קבוצת סקיי. קודם ואלוורדה ומוביסטאר ואחר כך דימולן וסאנווב. נכון שבסופו של דבר ההתקפות לא עזרו וסקיי הצליחו לשלוט במרוץ, אבל עברנו דקות מותחות רבות בהן לא היה ברור לאן הדברים הולכים.
היום חזרנו לקטעים המסורתיים של 175 ק"מ עם 3 טיפוסים ארוכים וקשים בדרגת HC כשהשניים הראשונים גם נושקים לגובה של 2,000 מטר. סוג של קטע שהמועמדים המובילים שומרים את הרגליים והריאות לטיפוס האחרון. לכן, עם כל ההיסטוריה המפוארת של האלפ ד'ואז, צפוי קטע "משעמם". בריחה גדולה שתצא בעליה הראשונה ודבוקה שרוכבת בהובלת סקיי עד אמצע האלפ ד'ואז, ומשם - איש איש לפי הכוחות שנשארו לו אחרי המרוץ הקשה אתמול.