A Day In The Life
New member
מה כדאי לעשות בעת ההקשבה למורה ?
מה כדאי לעשות בעת ההקשבה למורה ?
אני נמצאת בשיעורים כרגע תחת טיפול קונצרטה. היא עוזרת לי מאוד לריכוז, למקד את עצמי למורה ולא לנדוד במחשבות ולא להיות מוצפת רגשית ובגירויים... אבל יש שיעורים שאין מה כל השיעור לרשום, צריך להקשיב, לרשום מסקנות דיון.. אם אנחנו מנסים לרשום את מה שהמורה אומרת לנו בכיתה, אף אחד מאיתנו התלמידים לא מספיק, אז המורה מבקש מאיתנו לא לרשום בו זמנית כשהיא מדברת. אז היא אומרת תקשיבו ואח"כ תרשמו. כאשר אני מסתכלת עליה מדברת, אני מנסה להגיד את הדברים שלה בראש שלי בשביל לזכור לאח"כ, אבל זה לא עובד !!! איזה תהליך אמור לעבור לי במוח כשהיא מדברת ואני מקשיבה? אבל על השאלה הזאת אמרו לי שהתשובה היא עיבוד - צריך לעבד את מה שהמורה אומרת במוח. ניסיתי לחזור אחרי המילים שלה וכאילו להסביר לעצמי אבל זה לא עובד, ולא זכרתי אח"כ את מה שהלך.. גם אם מדובר בפרקי זמן קצרים של 5-10 דקות. יש לכם רעיונות מה לעשות בעת ההקשבה למורה כדי לעבד את מה שהיא אומרת ? אז.. מה אני אמורה לעשות בעת ההקשבה?
מה כדאי לעשות בעת ההקשבה למורה ?
אני נמצאת בשיעורים כרגע תחת טיפול קונצרטה. היא עוזרת לי מאוד לריכוז, למקד את עצמי למורה ולא לנדוד במחשבות ולא להיות מוצפת רגשית ובגירויים... אבל יש שיעורים שאין מה כל השיעור לרשום, צריך להקשיב, לרשום מסקנות דיון.. אם אנחנו מנסים לרשום את מה שהמורה אומרת לנו בכיתה, אף אחד מאיתנו התלמידים לא מספיק, אז המורה מבקש מאיתנו לא לרשום בו זמנית כשהיא מדברת. אז היא אומרת תקשיבו ואח"כ תרשמו. כאשר אני מסתכלת עליה מדברת, אני מנסה להגיד את הדברים שלה בראש שלי בשביל לזכור לאח"כ, אבל זה לא עובד !!! איזה תהליך אמור לעבור לי במוח כשהיא מדברת ואני מקשיבה? אבל על השאלה הזאת אמרו לי שהתשובה היא עיבוד - צריך לעבד את מה שהמורה אומרת במוח. ניסיתי לחזור אחרי המילים שלה וכאילו להסביר לעצמי אבל זה לא עובד, ולא זכרתי אח"כ את מה שהלך.. גם אם מדובר בפרקי זמן קצרים של 5-10 דקות. יש לכם רעיונות מה לעשות בעת ההקשבה למורה כדי לעבד את מה שהיא אומרת ? אז.. מה אני אמורה לעשות בעת ההקשבה?