מה לא אומרים ללקוח?

מה לא אומרים ללקוח?


כן כן, כבר דיברנו על זה לא אחת, אבל מסתבר שאפשר לחדש אפילו לי.

אני עדיין מנסה לעכל את המשפט ששמעתי היום מנציגת שירות: "אני לא חייבת לך כלום".

ולא, לא התחצפתי אליה, לא תקפתי אותה, לא ביקשתי ממנה משהו שמעבר לגבולות השירות שלה... ובטח לא משהו שהצדיק גם את היציאות שהגיעו לאחר מכן.
 

Another Girl

New member
ממקרה טרי שקרה לי ממש היום

(כשאני בצד של הלקוח, כמובן) - לא מנסים לצאת צודק, מנסים לצאת חכם. הווה אומר - גם אם בטוחים שהצדק איתך, מנהלים את זה בצורה שלא תגרום ללקוח לא לרצות לעשות איתך עסקים יותר, גם אם זה אומר לעשות ויתור קטן מהצד שלך. לא יכולה לתת ציטוט מדויק כי זה תלוי קונטקסט, אבל זו רוח הדברים.
 
זה מה שהנציגה אמרה לך?

הייתי דואגת להעביר איזה מכתב תלונה להנהלה ולהזהיר שאת הולכת להגיד להם יפה שלום.
 
לי מישהי אמרה

"עם הצעקות שלך לא יתקדם פה כלום אם זה מה שאת חושבת"
אז אמרתי לה "טוב" וניתקתי לה בפרצוף!
אבל במקרה שלי זאת נציגה של חברת כוח אדם שעבדתי דרכה שהייתה מה זה מזעזעת-
הייתי צריכה טופס מסויים מהם ולקח להם 3 חודשים לשלוח אותו ולהכין אותו ערבבו אותי במשך 3 חודשים.. בגלל זה צעקתי כמו מטורפת


נראה לי שבמקרה שלך הנציגה פה הייתה עצבנית ואת זאת שהיית הנחמדה- במקומך הייתי מנתקת לה בפרצוף ופונה לנציג אחר פלוס אומרת להם יפה שלום.
 


יש מספר דרכים להתמודדות מול לקוח שמרים את הקול, מה שאת תיארת זה בהחלט לא אחת מהן וגם לא דרך יעילה בלשון המעטה.

קרה לי שזכיתי כלקוחה לתגובה "אני יודעת לצעוק יותר חזק", רק שאני בכלל לא צעקתי, ולקוח שהיה מאחורי (זה היה בשירות פרונטלי) גיבה אותי ואמר שאף אחד לא צועק חוץ ממנה, וזה גרם לה לצעוק גם עליו שמה הוא מתערב ושעכשיו היא לא תעזור גם לו...

במקרה קרה לי בשישי האחרון שדיברתי עם נציג שקטע אותי בלי הרף והתעקש על מידע סותר (התקשרתי להזמין גז, והוא אמר פרטים לא נכונים שגרמו לי להבין שהגז הוזמן על שם השכנים), ומתישהו הרמתי את הקול כי הרגשתי שאם אני אמשיך לדבר בנימוס לא יצא מזה כלום, וכשהוא שאל למה אני צועקת עליו אמרתי שהיות שהוא לא מקשיב לי כשאני מדברת רגיל אין לי ממש ברירה. בשלב הזה ביקשתי גם לדבר עם מישהו אחר, והוא העביר אותי למנהלת שלו שכן הקשיבה וביצעה בדיקה ועדכנה את הפרטים כך שאת הגז אני אקבל ולא השכנים שלי (שהם באמת נחמדים, אבל לשלם להם על הגז זה קצת מוגזם).
 
אויי איזה קטעים הזויים

הזכרת לי על נציג אחד בשירות פרונטלי שאמר לי "אני לא יכול לבצע את השירות שאת מבקשת כי אני חדש ומי שמבין את העבודה לא נמצא פה, תצטרכי לחזור ביום אחר.."
ואז חזרתי ביום אחר ואותו נציג שלא יודע כלום היה שם!!
אז רגע? למה אתה שם? על מה אתה מקבל משכורת? על לא לעשות דבר?..
ידוע בפירוש שהעמדה שלו זו עמדה של שירות תיקונים- והוא מציין שזו רק עמדת מכירה.
כמובן שהלכתי משם וקיבלתי את השירות במקום אחר- (הייתי צריכה לשים פלאפון בתיקון)..
בנוסף הוא היה נראה על סמים חח

זה רשמית הנציג הכי סטלן שראיתי בחיים שלי, גם היה צריך לחכות שהוא יגיע לעמדה כי הוא הלך לעשן סיגרייה איזה שכונה ועוד עמדה של חברת סלולר ידועה!!!
 

Rainbow syrup

New member
לא אומרים ללקוחה:

"תירגעי"
"אני לא יודעת" (אז מי יודע?
)

זה מה שעולה לי בשלוף
 
והנה, מקרה מייצג מה לא אומרים ללקוח

דיווח מהפורום השכן על חוויה במסעדה - אני בעד ציניות, אבל לא עם לקוחות ובוודאי שלא ככה.

הסיפור הזה הזכיר לי מקרה עבר שההערה למנהל משמרת שהצלחות מלוכלכות זיכה בתשובה "אתם רוצים שאני אנקה אותן עם הלשון?".
 
למעלה