מה לעזאזל ראיתי

FrecCo

Member
דאלאס חוזרת מפיגור 24 נקודות עם ריצת 30-0 מול אוקייסי









ואז מפסידה


*אגב קיבלתי הודעת שגיאה בניסיונות לשלוח את הפוסט לכן נשלח פעמיים
 
נערך לאחרונה ב:

Rapgamer

Well-known member
וואו, סיק. פספסתי את זה לגמרי. פתחתי כדי לראות מחצית שנייה, הת'אנדרס הובילו ב18 הפרש כשהכל disparity משלוש (קלעו 6 שלשות יותר, עם אותן כמות זריקות). המשחק נע צפונה ל20+ וסגרתי. אחר כך פתחתי בוקס סקור ולא הבנתי איך לוקה משחק 46 דקות במשחק כזה. מעולם לא ראיתי ריצת 30-0 והעובדה שאוקלהומה מצאה את השקט הנפשי כדי להתאושש מדבר כזה במשחק חוץ ולנצח מלמד עליהם הרבה. הולמגרן כרגיל היה מצוין עם מהלכים גדולים בקלאץ'.

קליפרס- גולדן גם היה משחק משוגע בו הקליפרס פיגרו בלמעלה מ20 הפרש אבל המשיכו לשחק כדורסל עם תכלית, גם כאן אחוזי השלשות של הווריורס התיישרו למטה והשאלה הייתה האם הקליפרס ישלימו את הקאמבק או שהשעון יגמר קודם. 9 שניות לסיום ווינר שוט של פול ג'ורג' העלה אותם ליתרון ראשון במשחק(!) וגולדן התפשרה על ג'אמפר של גרין על הבאזר שהלך החוצה.
אני יודע שרוצים לפרגן לווסטברוק על הנכונות לרדת לספסל ובזמן שזה באמת משפר את התפקוד של החמישייה, הוא לא מוצא את עצמו גם מהספסל והפעם הוגבל ל19 דקות בלבד בהן היה עם הפלוס/מינוס הכי גרוע בקבוצה. לטיי לו היו הפעם את הביצים להשאיר אותו על הספסל גם בסיום. תייס היה טוב מהספסל ולקח חלק פעיל בקאמבק.
זו הפעם השנייה ב3 המשחקים האחרונים של גולדן שהיא מאבדת יתרון של 20+ הפרש כולל יתרון מביטח ממש בסיום (היו בפלוס 5 עם דקה לסיום גם מול הקינגס וגם הפעם). ההפסד הזה הוא כמעט קופי-פייסט של ההפסד שלהם לסקראמנטו. יחסית לקבוצת דיינסטי הם ממש לא טובים בקלאץ'.

מינסוטה ממשיכה להשיג ניצחונות חשובים שהיינו מאבדים בשנים קודמות. בלי אדוארס ומקדניאלס חילצנו ניצחון חוץ בשארלוט שהלך קשה. תראו לי איזו עוד קבוצה בליגה יכולה לסיים משחק ש3 הסקוררים המובילים שלהם הם סנטרים (טאונס, גובר וריד עם 23-28 נקודות כל אחד). גובר היה דומיננטי בשני הצדדים והצליח להעלים את מארק וויליאמס שנוהג להשמיד קבוצות בריב' התקפה.

קליבלנד הגיעה למשחק מול דטרויט אחרי bad loss לפורטלנד וסיימה אותו עם bad win על הפיסטונס. אני לא רואה מספיק את הקאבס כדי לדעת מה הדברים שכל כך לא עובדים להם השנה בהשוואה לעונה שעברה, הם היו מאוד לא משכנעים וניצחו בקצת את הקבוצה שמפסידה 17 רצוף. השדר ההומר של הפיסטונס כל כך התרגש וכמעט הופתע שהם היו במשחק דקות בודדות לסיום. בויאן חזר אז אולי רצף ההפסדים המביך הזה יסתיים בקרוב.

אינדיאנה ממשיכה לתפור 140 כל משחק הפעם אפילו בלי הליבורטון. כל כך קשה לעצור את הרכבי הfive out שלהם, קלעו ב50% משלוש וב75% מטווח 2. רידיקולוס.

מילווקי ניצחה את אטלנטה בעוד משחק ביתי שהוכרע ממש בסיום. זה היה שידור של ההוקס והם לחלוטין called out את הבאקס על בחירת זריקות רעה, חוסר אנרגיה וכו'. רמת הביצוע שלהם כן עולה בקלאץ' והם שוב עשו ריצת 13-2 בסיום. מילווקי מחזיקה ברייטינג הטוב בליגה בקלאץ' בעיקר סביב דיים בהתקפה ויאניס בהגנה (וכנראה גם קורטוב של מזל). הם הולכים יותר לאקשן של דיים-יאניס וגם השוט מייקינג שלהם היה יוצא דופן העונה בינתיים. בכל מקרה הם ממשיכים לא להרשים, למזלם רוב הקבוצות המרשימות נמצאות בקונפרנס הנגדי.

דנבר הפסידו אצל סקראמנטו ואני מתחיל מהזווית של דנבר כי זה היה סוג של הפסד מרשים. בלי ג'מאל מורי, במשחק בו הם לא מצליחים לקלוע שלשה כדי להציל את החיים שלהם, בחוץ ובערב השני של בק טו בק. עדיין היו בעמדה לגנוב את המשחק הזה עם ריצה לקראת הסיום שנבלמה. ניצחו בדו ספרתי את הדקות של ג'וקר אבל הושמדו כשירד לנוח.
אצל סקראמנטו אני רוצה לשבח את פוקס שמאוד מרשים אותי השנה. היה פליימייקר בפתיחה ונתן לאחרים להיכנס למשחק, לקראת הסיום לקח על עצמו יותר כדי לסגור. הוא עלה מדרגה בתור שלשיונר (ווליום פי 2 מממוצע קריירה, ואחוזי דיוק גבוהים) וגם רושם את יחס האסיסטים/איבודים הטוב ביותר בקריירה. הוא ממש מעגל את המשחק שלו ונמצא על הcusp של להיות לסופרסטאר אמיתי.

יוסטון עדיין לא ניצחה אף משחק חוץ השנה. הם סביב 50% על אף לו"ז יחסית קשה אבל אם הזכרנו שיש 11 קבוצות במערב שמתחרות על 10 מקומות פלייאוף ופליי אין, הרוקטס נראים כמו המועמדת הבכירה לסיים עם המחמאות במקום ה11.
 
נערך לאחרונה ב:

Krit123

Well-known member
6-26 מחוץ לקשת, קלענו את הראשונה רק לקראת סוף הרבע השלישי, מצטרף ל13-20 בלבד מהקו שהעיד על ערב קליעה חלש. בדקות החמישייה הרגשתי שהחזקנו מעמד יפה בשני צדי המגרש (בקטובק), רק שמאליק מונק ומקגי פירקו אותנו בדקות היחידה השנייה, מונק בכלל לא פייר שעולה מהספסל החרא הזה, הוא טוב מדי.
הסיפור המרכזי של העונה הוא זהות המחליפים והיכולת להעמיד הרכבים מאוזנים בדקות שלהם, בפרט הקושי לשים את הכדור בסל, הפסידו 26-24 רק למאליק.
הגנתית ווטסון מרשים לאללה, אתמול עצר את קיידי והיום עמד על שלו מול פוקס, דארון ניסה לקחת אותו לסל במחצית הראשונה וחטף בלוק, בהמשך ניסה ללכת לו לגוף ואיבד כדור. כמובן שבשאר הזמן הם סידרו לו חסימות והוא בתמורה סידר להם מצבי קליעה בסיטונות, שבר שיא קריירה של 16 סוכריות.

יפה שגנבת לי את הנתון לגבי האסיסטים של ג'וקר. נתון שלא שייך לפלנטה בכלל. אין לי איך להתווכח עם האמירה של סימונס, שמעתי מישהו אומר שהוא נמצא בעיצומו של אח הpeaks הגדולים אי פעם. גם לא נשמע מופרך.

לאחר התבוסה מול הניקס החבר'ה בקאבס איבדו אמון בפרויקט. הפער בין המחויבות של סטרוס וניאנג למיצ'ל ולברט בכל הנוגע להנעת כדור הוא מגוחך, הם רק מנסים לקדם את העניינים ואז לברט דופק להם "רגע, watch this" והמומנטום התפייד לו.
הספסל שלהם מאוד דליל והמאמן מסרב לתת לפורטר ג'וניור דקות, הם צריכים לנסות לצרף שחקנים בעליי אורנטציה קבוצתית ולהמציא עומק. יש מספיק כישרון מסביב.

מה יש לך את המשחק של הפליקנס מול סאן אנטוניו הפסקתי אחרי רבע וקצת, אפילו למשוגעים יש גבולות. כמובן שהבולס ניצחו אותם, רק בשביל למכור לנירו את האשליה שקובי ווייט יודע לשחק כדורסל
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תודה על הסיכומים
מודה שהתגעגעתי

וקובי וויט יודע לשחק כדורסל והעונה והוא בהחלט מוכיח את זה העונה
 
למעלה