מה לעשות כאשר יש שני מומחיות???

sivan120

New member
מה לעשות כאשר יש שני מומחיות???

יש לי פרופיל בלינדקאין על תחום מקצוע מסוים, אבל יש לי עוד מקצוע-שונה לגמרי- בתחום הרפואי.

בשניהם יש לי מומחיות ואת שניהם אני רוצה להריץ- מה אפשר לעשות במצב כזה- לפתוח 2 פרופילים שונים עם אותה התמונה?

זה לא יראה לא אמין? מה אתם הייתם עושים?
 

Simple Finance

New member
מיקוד

שני פרופילים ודאי שלא - ונתת בעצמך את התשובה למה.
לגופו של עיניין - לא רשמת מה התחום הנוסף, והאם הוא קשור או משלים לתחום הרפואי.
באופן כללי הייתי ממליץ לך לשקול אם כדאי לך לפעול המקביל בשני התחומים (מבחינת זמן, כסף, אנרגיות וכו'), והאם זה לא עלול לפגוע בשניהם, אבל אם החלטת לעשות זאת, עלייך לתעדף את ערוצי השיווק המתאימים לכל אחד מהם, כלומר: לבחור בכל ערוץ וערוץ מהו העסק שאת רוצה לקדם דרכו.
בהצלחה!
 
2 פרופילים

היום יותר מקובל לראות אנשים עם תחומי מומחיות מגוונים, אך השאלה היא אם שני התחומים שלך לא פוגעים זה בזה.

ניתן לראות בלינקדאין פרופילים הכוללים שני עיסוקים עכשוויים של בעל הפרופיל, כלומר פרופיל אחד בו מופיעים שני העיסוקים ומכאן המומחיות. אבל יש להדגיש שבדר"כ הם עיסוקים המשתלבים או דומים רעיונית זה לזה.
 

shargil

New member
בד"כ לכל התמחות יש קהל יעד שונה

וזה אומר שהפעילות השיווקית, הפרופילים, הדפים והחשיפה
צריכים להיראות אחרת, להישמע אחרת, ולהופיע במקומות אחרים.

ולכן, יש מקום לשתי זהויות. אבל לא כפילות סתמית
אלא ממש מיקוד ברור.

כיוון שאני לא יודעת במה אתה עוסק אתן דוגמה היפותטית
אם בכובע אחד אתה מייבא ומשווק מוצר לתינוקות - יש מקום לפעול בפורום של האמהות בפייסבוק, ואין לך מה לעשות בלינקדאין
ואם בהתמחות השנייה אתה בכלל כלכלן, במקרה זה יש מקום לפנות לעסקים בלינקדאין ובמקומות נוספים.

גיל קהל היעד, השפה, המיתוג, הניראות, המסרים, הכל שונה בפלטפורמות שונות, ובפעילויות שונות
כך שזה לא אמור להיראות כמו כפילות, זה אמור להיראות כמו שני מותגים שונים.
חשוב על כך שיש לאסם למשל שני מותגים שונים. במבה וביסלי. שניהם של אותה החברה. שניהם מוצרי צריכה. שניהם חטיפים מלוחים.
אז מה, השם שונה. האריזה שונה. חומרי הגלם שונים. המחיר שונה. והילדים שמעדיפים אותם שייכים לקהלים שונים.


רוצה עוד דוגמאות או חידודים
רוצים לשתף בצורה יותר פרטנית ולחשוב יחד על הערוצים המתאימים לכל קהל יעד
רוצה לייצר בידול לכל סוג של פעילות
?
בוא נמשיך לדבר

בהצלחה, מיכל
 
למעלה