בד"כ לכל התמחות יש קהל יעד שונה
וזה אומר שהפעילות השיווקית, הפרופילים, הדפים והחשיפה
צריכים להיראות אחרת, להישמע אחרת, ולהופיע במקומות אחרים.
ולכן, יש מקום לשתי זהויות. אבל לא כפילות סתמית
אלא ממש מיקוד ברור.
כיוון שאני לא יודעת במה אתה עוסק אתן דוגמה היפותטית
אם בכובע אחד אתה מייבא ומשווק מוצר לתינוקות - יש מקום לפעול בפורום של האמהות בפייסבוק, ואין לך מה לעשות בלינקדאין
ואם בהתמחות השנייה אתה בכלל כלכלן, במקרה זה יש מקום לפנות לעסקים בלינקדאין ובמקומות נוספים.
גיל קהל היעד, השפה, המיתוג, הניראות, המסרים, הכל שונה בפלטפורמות שונות, ובפעילויות שונות
כך שזה לא אמור להיראות כמו כפילות, זה אמור להיראות כמו שני מותגים שונים.
חשוב על כך שיש לאסם למשל שני מותגים שונים. במבה וביסלי. שניהם של אותה החברה. שניהם מוצרי צריכה. שניהם חטיפים מלוחים.
אז מה, השם שונה. האריזה שונה. חומרי הגלם שונים. המחיר שונה. והילדים שמעדיפים אותם שייכים לקהלים שונים.
רוצה עוד דוגמאות או חידודים
רוצים לשתף בצורה יותר פרטנית ולחשוב יחד על הערוצים המתאימים לכל קהל יעד
רוצה לייצר בידול לכל סוג של פעילות
?
בוא נמשיך לדבר
בהצלחה, מיכל