מה מאפיין את החורף?

shonshon5

New member
מה מאפיין את החורף?

אבוקדו! חלבה! מיצתפוזים! אבוקדו: לפתוח איתו את הבוקר, על פרוסות לחם שידע טוסטר, עם מעט מלח, אי אלו טיפות לימון והבזקי פלפל שחור.. ליד, בצלחת, פרוסות עגבניה ומלפפון קרירים, מעט שמן זית.. קנקן תה חם. עיתון. חלבה: החנות תבלינים לידנו מביא גושים מנצרת. הכי לטעמי זו עם הפיסטוקים. צריכה ממוצעת לשלוש נפשות: כ-1 ק"ג לשבוע. התפלגות: האשה - 1% הילדה שבבית: 29% הח"מ: 70%. הכי שווה לחתוך מהגוש לצלחת, למלא מאג גדול במיצתפוזים טבעי סחוט, ולחגוג. משתלב יופי בשעות הלילה עם "סיינפלד" וכאלה. זהו. מה אצלכם? יש מאכלי חורף מועדפים? לילה טוב! איברהים.
 

Mנטה

New member
אבי אבי......

לך מהר, עכשיו ! לסופר ותקנה את חלבה-סלסה, זאת שבאה מנצרת בצורת חוטים או שערות. תאמין לי שלא תתחרט. חוצמיזה קרמבו, שוקולטה, מרקים (במיוחד סמיכים), קציצות. (ואין כמו אבוקדו
)
 
בשבילי חורף זה תמיד

קרמבו,אך איך המציאו את הטעם הנפלא הזה שכבר עשרות שנים אין לו תחליף. אופס,שכחתי לומר שלום מזל טוב לפורום החדש,בהצלחה ובהנאה ...
 

Druyanizem

New member
חורף, וגשם מטפטף על העורף.

בשבילי החורף זה האווירה האפורה שאני כלכך אוהב! אין כמו להתעורר לבוקר אפור מתחת לפוך, לשמוע את טיפות הגשם בחוץ, ולחבק את האישה שאתה אוהב... מושלמות.
 

Druyanizem

New member
../images/Emo9.gif

חחח.. מנטה. לא אמרתי שהחיים שלי מושלמים. אני לא יכול להשאר מתחת לפוך כי אני צריך להגיע לצבא בבוקר... ואני לא יכול לחבק את האישה שאני אוהב כי כרגע אין לי אחת... אבל עדיין בחורף אני הרבה יותר שמח מאשר בקיץ.
 

Mנטה

New member
במיוחד בשבילך

שדרות בגשם לחן: נחום היימן מלים: נתן אלתרמן באור ובגשם העיר מסורקת היפה באמת היא תמיד ביישנית אלך נא היום עם בתי הצוחקת בין כל הדברים שנולדו שנית הנה הזגוגית - שמה צלול משמותנו ומי בקפאון הרהורה יעבור? על קו מפתנה, כעל סף נשמותינו הרעש נפרד, נפרד מהאור הנה הברזל, האליל והעבד נפח הימים הנושא בעלם הנה, בת שלי, אחותנו האבן הזו שאיננה בוכה לעולם גבהו בימינו האש והמים אנחנו עוברים בשערים ומראות נדמה - גם הלילה הוא נהר היומיים אשר על חופיו ארצות מוארות נדמה - גם אנחנו הבוקר נגיע אל בית אחרון בנתיב הרחב ושם עוד ניצב לבדד הרקיע וילד משליך כדורו לרגליו באור ומטר השדרה מסורקת דברי, ירוקה, רעשי, רעשי, ראה, אלוהי, עם ביתי הצוחקת אני מטייל ברחובך הראשי.
 

Druyanizem

New member
וואי, איזה שיר יפה.

אבל קצת לא מובן לי. האם הוא מדבר על הדברים הקטנים שעושים את החיים יפים? או שהבנתי אותו לא נכון?
 

Mנטה

New member
לי נראה שהוא עובר על פני כל

המרקמים והחומרים : מתכת, זכוכית, וכו' כאילו כל היסודות שהעיר בנויה מהן ומראה איך הם נוצרים או משו. ואיך הוא מטייל בגשם ורואה את היסודות של העיר. וזה גם קשור בשמחה ובגאווה להיות שם. משו כזה. גם אצלי זה אינטואיטיבי בלבד.
 

renjintso

New member
ובכן, כמובן

זהו שיר חינוכי הבא ללמדנו כיצד לנהוג כשרטוב ברחובות: להיזהר שלא להחליק על אבנים ולא להתנגש בברזלים חלקלקים ומלאים ג'יפה ירוקה. לאמצחיק, אניודעת. הוא מנסה, נראה לי, להעביר תחושה של התפעמות מול עולם שנולד מחדש אחרי הגשם. את הקטנות שלנו מול העולם, ועם זאת את היכולת היאנסופית שלנו להשתעשע עם העולם הזה.
 

shonshon5

New member
מסכים. ומוסיף......

מול פשטות האושר, על רקע היחסים המיוחדים שהיו בין אלתרמן לבתו, השורה האחרונה, הפואנטה של השיר, חזקה ממש. מצמררת אפילו. תרצה אתר סיימה את חייה בגיל 36 (נדמה לי) באופן שהותיר שאלות רבות ללא תשובה.
 

שוKולד

New member
חורף חורף חורף ../images/Emo182.gif../images/Emo183.gif../images/Emo187.gif

בשבילי חורף זה המון דברים, אבל קודם כל יומולדת...
אח"כ זה שוקולטה
, זה מרקים חמים, זה תבשילים עתירי פחממות, גשם
ורוחות סוערות בחוץ כשאני מול תנור מתחממת, מעילים, צעיפים כפפות ובכלל אווירת התכרבלות
. תותים, תפוזים, פומלות, אבוקדו. קרמבו קרמבו קרמבו ימים בהירים ונקיים עם שמש
חורפית כזאת שמחממת נעים ולא מעיק. אני מתה על החורף!
 
למעלה